Samlebestilling Oslo(Østlandet): Selwyns Sleeves

Hvis noen skal gjøre en ny bestilling, eller har noen liggende er jeg også ute etter 2-3 stykker :blush:

Jeg ønsker veldig noe av disse størrelsene…
Noen som har?

40 x 51cm
48 x 61cm
56 x 76cm
76 x 101cm
76 x 107

2 Likes

Trenger mappe selv. Gi gjerne lyd dersom noen har til overs/salgs!

Noen som er har en mappe de ønsker å selge? Gi en lyd :slight_smile:

Hi-jacker tråden litt og vil bare si. Mange som spør. Vi (Gategalleriet) har fått inn mapper str 81x107 cm til salgs i Bergen.

Takk for lånet.

1 Like

Fikk kjøpt sleeves i dag. Er tilgjengelig i oslo her

Har fått meldinger i høst om det er mulig å dra i gang en samlebestilling.

Legger ut en melding for å sjekke om det er flere som er interessert i å være med på en samlebestilling med levering i mai/juni for Oslo(Østlandet)?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

  1. Supert om dere krysser av for om dere ønsker å være med på samlebestillingen.
  2. Når jeg ser det er nok interesse så åpner jeg for å reservere mapper ved at dere sender meg en melding med navn, adresse, mobilnummer, hvilke størrelser dere ønsker og antall.
  3. Vi tar en opptelling og jeg sender en forespørsel til leverandør om å få et tilbud.
  4. Jeg sender en fellesmelding til alle som har reservert mapper med pris og ber om betaling. Når alle har betalt sender jeg en bestilling til leverandør og ber om fakturaen som jeg betaler.
  5. Når mappene har ankommet min privatadresse sender jeg en fellesmelding om at mappene kan hentes etter avtale.

OBS! Det er kun hele esker som kan bestilles fra leverandør og mappene må hentes hos meg. Kan ikke sendes.

6 Likes

Igjen, kudos for initiativ! :pray: Takk!

2 Likes

Fint om de som har lyst til å være med på samlebestillingen sender meg en PM med følgende mal:

Jeg: Fornavn Etternavn
Tlf: 12345678
Ønsker x stykker av størrelse
Bosted: Kunstnerdalen 1, 1234 Oslo

Størrelser som er mulig å bestille:

Ref: 6520 16" x 20" / 40 x 51cm
Ref: 6521 19" x 24" / 48 x 61cm
Ref: 6522 22" x 30" / 56 x 76cm
Ref: 6523 30" x 40" / 76 x 101cm
Ref: 6525 30" x 42" / 76 x 107cm
Ref: 6526 32" x 42" / 81 x 107cm
Ref: 6527 40" x 50" / 101 x 127cm
Ref: 6529 43" x 59" / 110 x 150cm NEW QUAD

NB! Gjelder Oslo(Østlandet). Mappene må hentes hos meg og kan ikke sendes. Hvis det er noen i andre byer som vil hente i Oslo er det selvfølgelig mulig. Det er kun hele esker som kan bestilles fra leverandør.

1 Like

Hvis vi får til transport til Trondheim bestiller jeg fjerne noen :slight_smile: oppbevares folk disse i dokumentmapper?

1 Like

Noen bruker dokumentmapper, andre har dem under sengen, hvilt mot en vegg, over klesskap eller annet egnet plass.

@azidops hadde en fin løsning med Ivar hyller fra Ikea:

1 Like

Er det å anbefale at mappen er like stor som trykket eller spiller det ingen rolle at trykket er mindre enn mappen så lenge det ikke beveger på seg?

1 Like

Kjøpte en grafikkvugge og satt den inn på gjesterommet. Kona ble fornøyd med å få mappene ut av klesskapet og jeg får nyte kunsten uten å måtte pakke den frem hver gang. Vinn-vinn :smile:

10 Likes

Mål på den du har der?
Passer 81x107 -mappene?

Mappene er så “tighte” at så lenge trykket passer i lomma er det ikke noe problem om det er mye mindre. Selv har jeg mine plassert i en A0 portfolio-mappe.

4 Likes

Den er litt liten for 81x107cm mappene. Ville da evt satt en plate i samme størrelse på hver side, slik at ikke trykkene hviler på stengene. Passer fint til 56x76 cm-mappene.

https://www.kem.no/produkt/grafikkvugge-metall-stor/

3 Likes

Har begynt å få noen reservasjoner.

Har foreløpig fått reservasjoner på disse størrelsene:
48x61cm
56x76cm
81x107cm
110x150cm

Fint om de som har lyst til å være med på samlebestillingen sender meg en PM/DM med følgende mal:

Jeg: Fornavn Etternavn
Tlf: 12345678
Ønsker x stykker av størrelse
Bosted: Kunstnerdalen 1, 1234 Oslo

Størrelser som er mulig å bestille:

Ref: 6520 16" x 20" / 40 x 51cm
Ref: 6521 19" x 24" / 48 x 61cm
Ref: 6522 22" x 30" / 56 x 76cm
Ref: 6523 30" x 40" / 76 x 101cm
Ref: 6525 30" x 42" / 76 x 107cm
Ref: 6526 32" x 42" / 81 x 107cm
Ref: 6527 40" x 50" / 101 x 127cm
Ref: 6529 43" x 59" / 110 x 150cm NEW QUAD

NB! Gjelder Oslo(Østlandet). Mappene må hentes hos meg og kan ikke sendes. Hvis det er noen i andre byer som vil hente i Oslo er det selvfølgelig mulig. Det er kun hele reserverte esker som kan bestilles fra leverandør.

3 Likes

Hva blir prisen per mappe ca?

1 Like

Det vet jeg ikke foreløpig. Usikker på hvor stor prisreguleringen var i fjor sommer og 1/1-23. kommer også an på hvilke størrelser du er interessert i.

Send meg en PM/DM hvis du ønsker å reservere noen mapper.

Vi tar en opptelling etter hvert og jeg sender en forespørsel til leverandør om å få et tilbud.
Når jeg har fått tilbudet sender jeg en fellesmelding til alle som har reservert mapper med pris og ber om betaling. Her vil det være mulig å trekke seg hvis man ikke ønsker å være med likevel. Hvis noen trekker seg så må vi gjøre en justering på antall som vi har gjort tidligere ved at noen tar noen ekstra mapper eller at noen tar færre sånn at alle får noen mapper. De fleste er veldig fleksible her så det pleier å løse seg.

Når alle har betalt sender jeg en bestilling til leverandør og ber om fakturaen som jeg betaler. Når fakuraen er betalt så er det bare å smøre seg med tålmodighet i 6-8 uker til mappene blir levert på min hjemmeadresse.

Når mappene har kommet sender jeg en fellesmelding om at mappene kan hentes etter avtale.

3 Likes

Fristen for å være med på samlebestillingen er satt til 30. april.

Har foreløpig fått reservasjoner på disse størrelsene:
56x76cm
81x107cm
101x127cm
110x150cm

Fint om de som har lyst til å være med på samlebestillingen sender meg en PM/DM med følgende mal:

Jeg: Fornavn Etternavn
Tlf: 12345678
Ønsker x stykker av størrelse
Bosted: Kunstnerdalen 1, 1234 Oslo

NB! Gjelder Oslo(Østlandet). Mappene må hentes hos meg og kan ikke sendes. Hvis det er noen i andre byer som vil hente i Oslo er det selvfølgelig mulig. Det er kun hele reserverte esker som kan bestilles fra leverandør.

Har gjort et lite unntak for å hjelpe en som bor i Trondheim. Hvis det er noen flere i Trondheim som ønsker mapper så send en PM.

4 Likes