Hei,
Noen som vet hva en kan forvente å få for dette trykket?
Hei,
Noen som vet hva en kan forvente å få for dette trykket?
Dette?
Title: La Cage au Clair de Lune (Marylin)
Medium: Archival giclee on paper
Edition: 12
Size: 81,28 x 119,38 cm
Year: 2015
Det ble ihvertfall solgt gjennom Reedprojects utstilling ‘OutsidersIn’ i september 2015 for 23.500,- med ramme
Nei ikke XL versjonen.
Snakker standard versjonen som kom i edt. 50. i 2014 om jeg ikke husker helt feil.
Ble solgt en nylig på banksyforum til 1000 GBP, så vil tippe de ligger rundt 15k i Norge. Men populært trykk med lavt opplag, så du kan sikkert forvente mer hos den rette kjøperen 
Det som ble solgt på banksyforum gikk for 1250£+ frakt…
Der ser du, enda mer ja… Utrolig populært! Har selv xl versjonen, og er meeget fornøyd med den 
Eg la mitt ut på finn i juli i fjor for 10 000,- etter 2 måneder solgte eg det for 8000. Det var stor interesse for trykket, men det var ingen som var villig å gi meir enn 8000.
Prisene hennes har nok økt litt siden juli 2015😄
ja de har økt mye, men et bilde er fremdeles ikke verd mer en folk er villig til å gi. Så da kommer det vel ned til hvem som er på markedet etter denne akuratt nå 
Akuratt dette tror jeg ikke mange på Finn osv. forstår. Ingenting er verdt mer enn hva markedet er villig til å betale.
Legg gjerne ut et bilde for 20.000, men får du ikke bud høyere enn 15, er der ikke verdt mer på det tidspunktet.
Det er greit nok, men akkurat dette SC bilde tror jeg vil stige mer da det nok er hennes beste…etter min mening.
Eg har aldri likt dette trykket noe serlig. Skjønner ikkje at folk plaserer det over “the triumph” foreksempel.
Men det er bra at vi alle har forskjellig smak 
Mindre opplag, “kjent” ansikt, kallenavn, ikke så ofte i sirkulasjon mm gjør vel sitt til at det er div ting som trigger. Men hva vet jeg.
Det er en individuell oppfatning… Hvis jeg synest ddd theft er det beste trykket hannes blir det ikke mer verd av den grunn
Akuratt dette tror jeg det er mange på KV som ikke forstår.
Kunst er verdt det markedet er villig til å betale. Legg gjerne ut bilde for 20.000, og får du mange bud på det beløpet er kunstverket verdt det på det tidspunkt.
Hehe. Og jeg skjønner ikke hvorfor The Triumph har så enorm status. Synes Marilyn-bildet går det en høy gang - og vel så det.
Men når det er sagt synes jeg The Triumph er et flotte saker altså. Bare ikke så flott som et par andre hun har. 
Marilyn er veldig stilig synes jeg!
Men kvalitetsmessig av trykkene er det lite som overgår LA CAGE QUI A DONNÉ SA VIE À L’HUMANITÉ. Er kanskje litt inhabil siden jeg har det selv men. Fantastisk klare farger.

Enig! Også litt inhabil, men en av mine store favoritter.
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.