Sandra Chevrier - La Cage et les contes de fées

Grei verdi økning da… men tror du må på det internationale markedet for å oppnå de summene.

Snart kommer det vel gummistøvler i open edition. Da kan du jo lufte samlinga i det fri, og fortsatt ha noe fint å se på. :slight_smile:

2 Likes

Chevrier har vært veldig aktiv de siste årene med mye god PR og gruppeutstillinger, så ebay har nok blitt et betrakting sterkere marked enn finn ja.

Hehe… Slipper å vente på de, kan låne Chevrier genseren til samboeren! Tanken bak å vurdere lufting av samlingen, er at kanskje tiden er moden for flere originaler enn å stadig kjøpe nye trykk som krever AR-glass. Kvalitet framfor kvantitet og prøve å bearbeide en samling enn å tviholde på den.

8 Likes

Enig! Noen som har! Vil se og ta på før jeg bestemmer meg…

Interessant spm dette.
Jeg vet hva fulle editions går for. Men low editions og originaler er så sjelden for salg at en kan ikke lese statestikker.
I dette tilfellet ville jeg antatt at en verdi på rundt 10 000 ikke var urimelig.

Har selv en orginal på papir fra første året hennes 50 x 70. 1/1
Lurer veldig på verdien av det. Men har aldri sett disse selge. Noen som har en ide her?

1 Like

Enig i hva du sier!
Men jeg tror nok både jeg og deg vil oppnå best pris på feks Ebay som nevnt over her!

Ble også skrevet over her at det ble nylig solgt en orginal 1/1 på Ebay for 3.000$
Så du har gode muligheter!

1 Like

Såpass ja. Ikke verst.
Men jeg vil anbefale de som er heldige å sitte på SC originaler om å sitte på dem. Hun lager ikke bestillingsverk lenger, så det er enten veldig vanskelig å komme over. Eller antar jeg det vil være veldig dyrt.

Så til et litt vanskelig spm. Mitt verk var så tidlig at hun enda var litt grønn bak ørene. Papiret hun brukte var ikke av ypperste kvalitet, så det har bølget seg litt i rammen. Vil det være katastrofe for verket? Eller er det bare skjerm/artist condition? :slight_smile:

1 Like

Legg ut bilde, a! #nysgjerrig

1 Like

Long time, no see @Sfinks1 :wink:

Ja det var lenge siden :slight_smile:
Hyggelig å se der er liv her enda.

Her er en av mine SC originaler.

8 Likes

Fin Orginal det, @Sfinks1

Selv fikk jeg tak en litt nyere type fra Sandra på treverk:

Liker den, men litt uvant størrelse når man har mest Prints.

8 Likes

Oh den var utrolig tøff. Ikke mange originaler på treverk, så det sitter du på noe unikt. Her får du og både collage og tegne varianten som heller ikke er så veldig vanlig.
Var dette et commission verk?

Ikke en commision, ble laget flere varianter

Det stemmer. Var vel 5-10 ulike typer i den stilen om jeg ikke husker feil.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.