Sandra Chevrier print release 18/7

Ser på IG at det kommer ett nytt Chevrier print 18.juli via GP.

Kunne tenkt meg dette på veggen men sitter offshore med elendig Internett da, så hvis noen ikke skal prøve selv så hadde jeg satt pris på litt hjelp :wink:

3 Likes

Den der var rå!!

1 Like

Kul med *brass bakgrunn :slight_smile:

Tipper det blir litt konkurranse om den der :stuck_out_tongue:

1 Like

Med tanke på hvordan GP sine løsninger har fungert tidligere er vel det nærmest som å vinne i lotto om en skal få fatt i den der. Denne tipper jeg kommer i type 10 eksemplarer som brass edition. Noen som tipper høyere? :slight_smile:

1 Like

Nei regner med 5-10 :weary:

Sikkert 5 ja :slight_smile:

1 Like

Skal nok prøve meg på main her

1 Like

Noen som har en villeste fantasi i hva dette kommer til å koste?

Main Edition koster £295.
Tipper brass vil ligge rundt £895.

Men folkens. Hva er greien? Er det ikke bare nok et tryne med noe greier? Hvorfor skiller dette seg ut fra de andre?

4 Likes

@Bakart Hallo, ser du ikke at dette er et helt unikt tryne? (spøk til alvor)… Du er inne på noe. Jeg gikk gjennom alt av det hun presenterer på hjemmesiden som hennes kunst. En kan vel trygt si at det er fjes som går igjen. Dog. Brass-fjes er jo litt annerledes sammenlignet med alt det andre. Eller? :slight_smile:

Joda, men skal man betale tusenvis av kroner for bakgrunnen? Nei, jeg falt av Chevrier-toget for lenge siden, men er åpen for å minnet på hvorfor dette fortsatt er bra?

1 Like

Bra og bra. Jeg eier foreløpig ingen SC, men kunne tenke meg det. Wolverine er en av mine favoritt superhelter. Derfor liker jeg dette.

Jeg tenker litt det samme som BenBjo, jeg har ikke fått noe fra Sandra på veggen, så for min del er dette en mulighet til å prøve å skaffe et til en fornuftig pris. Alternativet er jo å måtte betale en nyre.

£1000 for brass, opplag av 10

1 Like

Ouch.

1 Like

Den kjøper jeg. Det ene bildet jeg har av Chevrier er et tidlig Batman-relatert bilde. Jeg liker Batman. Men jeg har droppet de siste Batman-relaterte bildene hennes, da det blir for mye samme greien.

Det er jeg enig med deg i. Akkurat som MW så blir det jo mye av det samme. En eller kanskje maks 2 av hver for min del.

Nå er ikke jeg uenig med deg @Bakart om at det har blitt mye av en del kunstnere, SC er en av de. Samtidig må det være lov for andre å ville ønske seg verk fra disse uten at de må forsvare hvorfor de ønsker dette på veggene. Samme diskusjon oppstår nesten hver eneste gang SC eller MW kommer med nye verk.

Lykke til de av dere som tenker å gi det et forsøk. :slight_smile:

1 Like

Ikke forsvare. Bare forklare.

1 Like