Sandra Chevrier Release 8.2.2018 klokken 21.00

Forsvinner nok på noen nano-sekunder.

Takk for denne! Er registrert og klar for å prøve meg :slight_smile:

Om flere skal registrere seg må der gjerne bruke sahggas refferanse link HER :wink:

Noen som har handlet fra 1xRun_com før og har noen tips til hva som er raskest å sjekke ut med, kort eller paypal?

Noen som har stilt spørsmålet om det kanskje blir litt for mange, nesten like Sandra Chevrier-bilder i Norge i forhold til resten verden. Kan dette gå bra i lengden - sprekker boblen?

1 Like

Det finnes 2,38 millioner husholdninger i Norge. Så det er mange hus igjen som kan fylles :wink:

Selv tenker jeg at tegneserier alltid har vært populært - spesielt Marvels. Tror det er en jevn tilstrømning av nye interessenter og samtidig også er en jevn gruppe som blir lei (som flere her inne kanskje er en del av). Har inntrykk av at populariteten stiger. Jeg liker det, men begrenset hvor mye av det samme som kan henge på veggen.

1 Like

Jeg har to Chevrier på veggen, og ingen liggende i mapper. Dere da? Ærlig nå. :blush:

2 Likes

En på veggen og en i mappe. Collabs med Whatson har jeg to på veggen.

Null-null uavgjort

1 Like

0-0 :+1:

En “internasjonal” kunstner som har det meste av kjøpergruppen sin i et av verdens minste land (Norge). Her er det vel noe som ikke stemmer? Fra musikkindustrien har vi uttrykket “Big in Japan”. Chevrier-bølgen likner litt på dette. Men for all del: Lykke til med release kl 21.00 i kveld!

0 - 0 :sunglasses:

1 Like

Kjøp en da vel :wink: Av og til er det meningen at kunst skal provosere :smiley:

1 Like

Klarer ikke…

1 Like

Rimelig mye Chevrier her på forumet. Venter på flere som deler lagerstatus.

Så langt er det jo kun jeg og en til som har. :joy:

Why?

Hvorfor ikke? Nysgjerrig. Tror nesten alt ligger og støver ned.

jeg har 3 bilder på vegg og 2 til på vei.

2 Likes

1 på vegg

3 på vegg,en på vent.