Sandra Chevrier Release 8.2.2018 klokken 21.00

6-25

6 Likes

5 på vegg og i skap - 2 i kø.

Synes han har mye gøy, men vet ikke helt om jeg har sansen for de nivå-slippene. Selger unna da. Det skal han ha. Men nå har vi kuppet tråden, så stopper her. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

5 på vegg. 1 på vei og 1 i mappe.

Skjønner ikke all sutringen rundt Sandra, samtidig er alle på k***n til Push. Hun selger ut alt og tvilsomt bare til Norge.

Tror nok vi i Norge kjøper litt over gjennomsnittet mye bilder av SC i forhold til sammenlignbare land. Men det er jo ikke noe negativt i det :wink:
Tror dette kommer av hennes tidvis tette samarbeid med vår norske MW som har gjort henne litt ekstra populær her.

Raskt søk på Finn sier
Martin Whatson 21stk til salgs (eks collabs)
Sandra Chevrier 38stk til salgs
Dolk 41stk til salgs

1 Like

Synes Sandra lager knallbra bilder/trykk, og det er det jo tydeligvis flere som synes. Om alle bildene hadde havnet i Norge, hadde det vel ikke spilt noen rolle ?? Selv har jeg pr nå de trykkene jeg liker av henne, men kjøper gjerne flere hvis behovet melder seg.

For 2 år siden hadde jeg ikke hørt om Sandra engang, og tipper det er mange der ute som oppdager henne hver eneste dag, og kjøper bilder av Sandra.
Så om det blir for mye ??? For de som har litt fra før,kjennes det vel gjerne slik ut, men de som aldri har sett eller hørt om henne før, og blir servert disse dødskule trykkene for første gang, så er det kanskje for lite der ute.

Jeg tror det er nødvendig å gjøre feil i begynnelsen av en samlerkarriere. Lysten og engasjementet er tilstede, men kunnskapen mangler. De som fortsetter å samle og å lære ser tilbake på de første kjøpene sine med et smil.

2 Likes

Måtte jeg forbli kunnskapsløs i mange, mange år til.

2 Likes

Hennes siste update på instagram er «Valentine’s is coming» med henvisning til en «limited edition» smykkeserie hun har gitt ut. Dette minner for mye om reklameaviser som dukker opp i postkassa. Jeg synes dessverre kunstneren Sandra Chevrier har blitt litt borte på veien etter at jeg kjøpte mitt første verk av henne i 2013.

Når det er sagt er jeg enig i at hennes verk ser bra ut på veggen.

1 Like

Takk for interessant finn-oversikt. Det betyr nok at disse “Kunstveggen-kjendisene” er det de klart mest annonserte kunstnerne totalt på finn.

Hva er dine 4 beste kjøps tips ?

Dolk, om 1-2 år, når prisene har gått ned. Kim Sinnsykshit Larsen, før prisene går opp.

1 Like

Ja det var spådommen sin det. Så vente i 2 år da,og så kjøpe Dolk?? Tenker heller at da har jeg 2 år til å spare på før jeg får råd til 1 Dolk.

Litt spøkefullt ment var det vel, men spar heller opp noen kroner til noe bra, fremfor å kjøpe noe nesten verdiløst hver måned. Dolk kan bli stående, kanskje som den eneste fra denne trenden/epoken…

2 Likes

Ja der er vi enig👍