Sandra Chevrier - release

13 to go
@jumbo2000
@johnj
@Smisen

Og etter Giancarlos klagesang er dette mer spennende enn årsaken bak Rooneys plutselige hårtap

3 Likes

Fikk Main og HF👏🏻 Main blir solgt sier sjefen i huset.

Hvis du selger Main så kan jeg kjøpe om det skulle mangle på tilbud :slight_smile: hadde en Main selv i carten helt til PayPal som mange andre her inne… bittert å få empty cart slengt i trynet når man trykka confirm payment da

Har en pointe handfinished! Der er hele skjørtet handfinished!

Hadde også en main i carten helt til PayPal… Kjøper gjerne om noen vil selge.

Fikk på coa med mobil og 3G, null stress og brukte den tiden jeg trengte på betaling. At folk blir sure for at de ikke får er for meg uforståelig. Det er ingenting urettferdig med dette, etterspørselen er større enn tilgangen, derfor er det noen som ikke får. Slutt å surk, prøv igjen neste gang.

1 Like

Lett å si når du fikk. Fikk selv, just sayin

2 Likes

Og 44 dager…

har aldri fått noe på en dolk release feks, og har alltid måtte kjøpe på annenhåndsmarkedet. Sutrer ikke
for det… uansett hvordan dette gjøres så blir det klaging. var like mye klager da de brukte lotteri så folk kommer til å klage uansett…

Enig i at det er mye sutring uansett hvordan trykkene selges. Personlig synes jeg lotteri er den beste måten. Da stiller alle likt og så er man ikke avhengig av å være foran pcen akkurat på tidspunktet det slippes.

Jeg opplever kun klaging fra de som ble snytt for en under paypal betaling. Kanskje derfor også Giancarlo er ute med brannslokking. Ellers er det kun fair f5 mayham som skiller de heldige fra de uheldige. Det er noe annet.

Slik har det vært på alle releasene? ikke noe nytt dette, samme problemet på hmp og dolk release. Førstemann som betaler får trykket. Bruker du for lang tid er du ute. Enkelt og greit. Noen ganger får du, andre ganger ikke. Sånn e livet!

Og ingen har blitt snytt for noe som helst, det er likt for alle. Og samme sytekoret hver eneste gang.

Alle fikk trykket i charten hos classic. Ingen ble snytt, var de første som betalte som fikk det enkelt og greit. Er ikke noe værre den løsningen en de andre

Men jeg hadde sikkert klagd hvis ikke jeg hadde fått et på coa etterpå :grinning_face_with_smiling_eyes: kjenner meg selv såpasse, viktig å klage litt da blir alt bra! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Fikk selv ikke en i carten før ca 11-12 min over seks. Skulle tro de som fikk umiddelbart, hadde klart å få betalt til da. Rart at noen skulle bruke så lang tid på å betale.

Sikkert noen med 0 på konto/for mange i kurven eller som bare var med på gøy for å se om de fikk noe

Jeg må ha være griseheldig.
Cartet et main, gikk til checkout, logget på med paypal, fikk feilmelding nå jeg trykket betal, måtte endre kortnummeret siden AMEXet som lå inn er sagt opp, fant ikke nye kredittkortet i skuffen der det pleier å ligge, gikk ut i bilen for å hente lommeboken min, la inn VISAen siden jeg ikke hadde nye kredittkortet for hånden, la merke til at adressen min hos paypal var den forrige (vi har nettopp flyttet), endret adressen, trykket igjen på betal og vipps. Alt ok

Skal sies at alt dette ikke tok særlig mer enn et par minutter, men likevel…

4 Likes

Nydelig! Du hadde litt puls når du gjorde alt dette? Opplevd lignende selv en gang, og fikk helt panikk og løp rundt som en hodeløs høne …

1 Like

Tror ikke disse slippene handler utelukkende om hvor rask man er med å betale. Tipper det er EDB-kluss. Tilfeldigheter, for det meste. 0ere og 1ere som enten er på lag eller ei.
Men hva vet jeg, skjønner ikke en dritt om data