Sandra Chevrier - release

Frem med høygafflene, folkens - ikke lov til å vise misnøye over prints i carten som ikke gikk gjennom paypal!

Mye mulig. Jeg fikk en, så jeg er fornøyd. Release diskusjonen er evigvarende, så lar den ligge til neste gang :wink:

Hehe. Ja. Pleier jo å forberede meg før sånne slipp.
Men denne gangen hadde jeg glemt hele greien. Besøkte tilfeldigvis Kunstveggen kl 1758, og så at det var et par stykker som ønsket alle lykke til. Lykke til med hva da, tenkte jeg. Skulle Island spille EM-kamp i dag?
Så kom jeg på hvilken tråd jeg leste på.
Skrev COA.com men havnet alle veier.
Googlet COA GALLERY og kom rett til release-siden.
Trykket inn på main edition og ventet et par sekunder til klokken ble 18.
Klikket f5 og BAM, rett på!
Første forsøk og alt det styret etterpå.
Skal ikke gå an.

2 Likes

Kjøp deg en lottokupong i samme slengen. Tror det er din dag :slight_smile:

1 Like

Jeg syter ikke. Men liker lotteri bedre. Ingen stress. Men det er vel litt lotto uansett når man leser historiene over her. Jeg prøvde for harde livet fra 1755 til 18.13 og var ikke i nærheten engang.

Coa hadde 10 min cart time så der hadde du god tid, var hos graffitiprints det var førstemann gjennom PayPal.

Ok. Det visste jeg ikke

Tja, folk har nok litt ulike erfaringer. Forsøkte COA, men handfinished 40ed. Den var godt i kurven innen 18:01, men ved siste klikk i paypal: empty. Stod sold out på main rett etter her. De gikk nok kanskje noe raskere de på 40ed. At folk fikk tak i main så sent som 18:20+ skyldes nok rariteter og tilfeldigheter :slight_smile:

Føler ikke dette som urettferdig. Vært fint å ha på veggen, men dette er jo kunst som er lett å skaffe seg uansett.

Hvordan du kan beskrive F5-trykkingen som fair er uforståelig for meg. Det er en konkurranse robotene slår menneskene i…

Jeg er ingen robot

3 Likes

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/13565343_10154206509926341_846180834_n.png?oh=72b1538a759e3e51c7022d014ef7bfad&oe=57791F47

13 Likes

Så hvem sier at de som nå har sjansen er bedre enn de som allerede har kjøpt og lagt det ut på finn/e-bay? Og er “mer” kunstinteresserte og ønsker å beholde verket lengre? Veldig merkelig praksis. Kjøpt er kjøpt.

Om de ønsker å få bukt med dette er det kanskje bedre å gå bort fra nettsalg og heller gå for personlige salg med intervjuer av de som skal kjøpe.

Jeg er ikke en person som har gått for dette bildet og skal heller ikke ha det i samlingen, ei heller flippe det, men jeg må bare legge igjen en kommentar på at de nå cansellerer ordre.

Det er ikke første gang han kansellerer ordre på ting som kommer på e-Bay før han har sendt de ut.

Det fascinerende er at folk er så tjukk i hodet at de legger ting ut for salg FØR de har fått det de selger.

1 Like

Jeg er totalt fersk på dette her, men er det ikke slik at solgt er solgt? Om jeg som kjøper velger å selge det videre er vel ikke grafittiprints business? Ikke at jeg har kjøpt det, og ikke at jeg ville solgt det videre OM jeg kjøpte det. :slight_smile:

Lå en hand finished ute på finn.no tidligere i dag til 35000. Denne ble raskt fjernet. Dog tror jeg ikke han/ hun var en flipper. Virket som personen var mer villig til å bytte enn å selge. Folk blir lettere usikre hvertfall

Det kan vi være enige i…men allikevel, kjøpt er kjøpt :slight_smile:

Syntes det de gjør er helt supert at graffitiprints gjør som de gjør.
Jeg kjøper fordi det er noe jeg liker og vil ha på min vegg ikke for å flippe og tjene penger på det.
Er bedre å støtte kunstneren(e) som lever av det, enn en som ikke bryr seg om annet enn pengene, og tjene penger på andres arbeid. :relaxed:

2 Likes

Ser ut som jeg mister mitt nå, selvom jeg ikke har lagt det ut på Finn.no. De antar at det er meg.

De kan vel ikke bare anta?