Sandra Chevrier - release

Kjøpte fra COA. Fikk plutselig melding i dag tidlig fra DHL om at den ville bli levert rundt lunsj, og rundt lunsj ble den levert :-).

Helt plutselig altså. Knallbra trykk (en HF).

Håper noen etterhvert har tips på innramming og legger opp til inspirasjon :-).

Ikke noe idag, heller. Begynner å bli utålmodig når jeg ser at så mange har fått!

2 Likes

Fikk mitt idag, levert på jobb etter som jeg ikke var hjemme! Kanon service av DHL :+1:

Fikk mitt og i dag. Forbannelsen av å ha gått glipp av HF versjonen har gitt seg. Main var fet den og.
Gleder med til å få dette i ramme.

1 Like

Fikk mitt i dag - fint trykk. Sikkert bare meg, men synes handfinished så døll ut i forhold til main… :smile:

1 Like

Mitt kom også i dag. Vakkert trykk!

Synes dette er 10x bedre enn triumph & beginning…
Tror ikke jeg får lov til å selge det om jeg hadde fått 20k = Pissed samboer.

1 Like

Men triumph og beginning er jo 40k per :wink:

Så da er det bedre?:grin:

Dersom dette til 4000 er 10 ganger bedre enn de til 40.000 er det jo kjempekupp :smile:

Mitt selges gjerne for 400.000,-

Vist noen ønsker å selge sitt main så er jeg mer en villig til å kjøpe det. Send PM :))

Fikk Sandra printet på fredag men ikke mulighet for å åpne før idag. Ble imidlertid møtt med dette nederst til høyre av printet. Hva tenker dere? Er det i det hele tatt vits å klage eller kan dette bli fikset av rammemaker? Noen som har opplevd lignende? Fikk levert av COA. Ingen synlige merker på tuben.

Jeg tenkte flytende innramming på dette på grunn av revne kanter, så en dealbreaker for min del. Skal du ramme inn med pass så vil jeg si det ikke har noe å si. Du kan jo sende de en mail, pleier å ordne opp

1 Like

Ikke bra i det hele tatt, hverken med eller uten pass ettersom det er brett i signaturen.
Hadde sendt til bildene til COA, du vil trolig få valg mellom delvis refusjon eller nytt print.
Har selv vært ute for noe tilsvarende hos COA og fikk over nevnt valg.

1 Like

Tror heller det ikke har noe å si om du skal ha passepartout rundt, det kommer en rammemaker til å få helt fint. Men som Ulrik sier, om du er gira på flytende er dette no go

Takk for god respons. Sendt mail til COA så får vi se hva de sier. Tenker nok pass, men vil be om nytt print uansett om jeg får muligheten.

HEY, denne tråden får 20% rabatt på allerede gode priser på innramming av dette trykket på innramminger som inneholder AR og UV glass :smiley:

10 Likes

Hva med å åpne i Bergen? :joy:

3 Likes

Hvilken pris snakker vi om da? Sånn cirkus?

1 Like