Sandra Chevrier. She killed a man

Hva tenker dere forresten om prisen på denne?? Har ikke sett den til salgs før…

Den er innrammet, så er vel helt grei pris. Dette er et av de motivene hennes jeg liker best, så er nesten fristet til å kjøpe

Ja, liker den godt. Skulle bare vært blikk der også- er jo det SC er best på.
Og så blir jeg litt skeptisk når jeg vet at selger har prøvd å selge tidligere…uten å få den helt store responsen tydeligvis.

Jeg synes det er litt i overkant for et trykk av SC. Gitt litt tid og noen få tusen ekstra klarer du å få tak i en original på papir fra utlandet.

Jeg har fulgt godt med på henne de siste 9-10 mnd og har ikke sett dette for salg enda. Kunst av SC blir solgt veldig fort så kan være den er solgt uten at jeg har fått det med meg.

Skal ikke hype her, men om man liker noe av SC som så kommer til salg så hadde jeg strekt meg litt for å få tak i det. Det er så mange andre som vil ha det også at salg går fort unna. Kan jo se hvor lite som er tilgjengelig på finn, ebay, eb og bf.

1 Like

Enig der, men har ikke tidligere kjøpt noe fra utlandet og føler det er litt stress. Typisk at en får seg en overraskelse mht toll…eller noe annet toll. Noen gallerier å anbefale i såfall? Sånn som Ebay og Banksyforum må jeg si at jeg er skeptisk til…uten at jeg egentlig vet hva jeg snakker om. Føler det fort blir litt useriøst.

Ok, atkk for innspill!
Er vel det som er greien…er ikke i utgangspunktet det trykket jeg ønsker mest og da gidder jeg heller ikke å betale veldig mye for det heller…

Enig med deg her Sake. Et godt poeng du har der mtp tilgjengelighet. Om man sammenligner hva som er tilgjengelig fra Sandra på finn og ebay med eksempelvis Dolk, ser man at det er veldig lite fra Sandra som er til salgs.

Tror ikke man skal regne med å enkelt skaffe seg en original fra henne for et par tusen mer som man virkelig ønsker.

1 Like

Sandra er på en liten ‘tsunami’ bølge. Tror hun har klart mesterverket å øke interessen for ‘urban art’.
Spesielt økning hos det kvinnelige kjønn, som jeg ønsker velkommen! Det blir spennende å se om hun tar en ny vri på uttrykket sitt fremover. Men orginalt i dag ligger rundt 1000 pund på Banksy Forum og selges raskt, ergo 10.000,- grensen er forbi allerede. Printene lever sitt eget liv, basert på uttrykk. ‘Time will tell’ :wink:

2 Likes