Sandra chevrier siste slipp

Sovna fra dette slippet. Får trøste meg med dette som kom på veggen for noen dager siden :blush:

6 Likes

Pent!!

Var ikke klar over at det var nettslipp på denne, skråsikker som jeg var trodde jeg at de bare ble solgt på åpningen.

Hvor ble de solgt, via hjemmesiden til Jonathan Levine Gallery?

Det stemmer

Likte dette motivet veldig godt… Synes faktisk det er oppe og nikker med Marilyn :slight_smile:

1 Like

Det gjekk veien for meg og! :slight_smile:
Personlig synest eg dette kommer inn på topp 3 av Sandra sine verk! Marilyn må nok sjå seg slått:)

3 Likes

Gikk meg hus forbi, dette var høyt oppe på ønskelisten… Hadde fått med meg at det skulle selges i nær fremtid, men ikke hvor og når :frowning: Gratulerer til alle dere som fikk!

Ps: Om en av dere skulle bestemme dere for å selge så gi meg en lyd :slight_smile:

2 Likes

Aldri fått så mange likes på et bilde på ig på notime så tyder vel på at det er godt likt :muscle:t2::grin::facepunch:t2:

3 Likes

Jeg fikk kjøpt et i dag, så hvis en følger med på hjemmesiden til galleriet så kan en jo være heldig :slight_smile:

3 Likes

Fremdeles flere igjen for de som vil ha.

Det er jo utsolgt! Selv om man kan putte det i handlekurven, så er det utsolgt.

Gå videre etter add to chart og det kommer en infomelding om at det er utsolgt :smile:

Utsolgt, ja

Jeg fikk kjøpt og betalt i går, dog det stod ikke utsolgt da:-) Men var vel bare heldig tenker eg :smile:

Det er veldig kjekt å ha flaks innemellom :slight_smile:

Jeg fikk også gå til betaling, men som nevnt i en annen tråd blir det ikke så mange kjøp fremover.