Sandra Chevrier - Triptych ønskes kjøpt

Hei alle sammen.

Jeg har dessverre kommet i den situasjonen at rammeverkstedet som skulle ramme inn bildene og feste COA, greide å mistet papirene… og etter over et år frem og tilbake har vi blitt enige om at han skal kjøpe nye til oss med COA. (vi har prøvd å kontakte Sandra Chevrier gallieriet i Canada og galleriet vi kjøpte av i London, men ingen kan hjelpe oss :roll_eyes: )

Har noen 2 sett med disse til salgs uten ramme, med COA?

Kanskje et dumt spørsmål, men er det ikke enklere å få erstattet COA`ene fra galleriet enn å finne nye bilder?

Jeg ville heller fått rabatt på innrammingen og droppet å tenke på COA’ene. De er jo signert og dere har jo kvittering på kjøpene, det burde holde i massevis.

@Frogner her en mener jeg. Om hukommelsen ikke svikter meg her

EDIT: har

Vet ikke om den er solgt. Ble postet her 20 september, kanskje et langskudd

Solgt, desverre. Høres dog ut som en enkel løsning på problemet, send Mail til COA gallery og få de til å utstede ny COA.

Har du kvittering kan du glemme COA. De er jo så lette å forfalske uansett. :slight_smile:

Det høres en smule drøyt ut å få erstattet dette settet for at COA mangler.

Jeg er nesten sikker på at JP fikser deg nye sertifikater om du betaler selv for frakten😊

:face_with_raised_eyebrow:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.