Sandra Chevrier Woman of a Thousand Faces Xl ed6

Hei godfolk

Har en SC woman of a thousand faces xl ed 6 i en dyr ramme med ar glass (rammeservice Bergen) jeg lufter for salg, tar i mot bud/forespørsler på
DM. Jeg holder til i Bergen, sending kan ordnes, men da trenger jeg noe dager før jeg sender så jeg får laget en kasse til den.

Tøff ramme. Lykke til med salg!

Hva er målene på dette verket,tenker på ramme størrelse, ja eller gjerne trykkstørrelse også.
Og er det bilde av rammen du viser i bilde nr 2 eller er det en «flekk»på passepartout du vi vise?

Flekk på glass… ville vise rammen

Et det flere utgaver av XL?? Din versjon har opplag på 6, men rett etter du postet denne her på KV så dukket det opp en med opplag på 4 på Finn? Vet du hva forskjellen er?

Vet ikke helt hva som er forskjellen, dette var et av de første superhelt trykkene sc gav ut. Det ble tydeligvis gitt ut i opplag av 4 og 6. Det ble vel siden gitt ut en xl versjon på 20 i Miami i fjord.

Når jeg kjøpte trykket for noen år siden ble jeg opplyst om at det var handfinished, noe jeg ikke vet om stemmer

Hva er størelsen?
Er det dette: ExpressoBeans-HF Large?
Her står der at der er 4 forksjellige versjoner, men ingen av dem sier 6 i opplag…
Men hvor korrekt er informasjonen på EB?
Har såvidt begynt å bruke det, men fant mye bra info på mange forskjellige prints her :slight_smile:

I utgangspunktet var planen at det skulle være et opplag på 10, men så ombestemte de seg og gjorde de fire siste om til HF i stedet.

Det finnes tre størrelser av dette trykket: det det minste med opplag på 80 (+ 11 HF), størrelsen som @Jtraet selger som er et opplag på 6 (+ 4 HF) og det aller største med opplag på 25.

@Shagga_Son_of_Dolf, hvis du går inn på “large print edition” står det run 6.

Sjå der ja! Hvordan eg overså det forstår eg ikkje, beklage feilinformasjon og Takk til @Sulvund som korrigerte dette! Uansett - lykke til med salget av eit flott print! :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.