Se opp for selger på ebay/banksyforum

Hei godtfolk!

Tenkte bare jeg skulle gi en liten headsup om en selger på banksyforum (illgill) som også har lagt ut stæsjet sitt på ebay under navnet ama75ama.

Jeg kjøpte opprinnelig en Dolk Crown (antagelig den han har lagt ut for salg igjen nå) for to år siden av samme karakteren. Avtalte handel, overførte penger og hørte ingenting på en uke. Da jeg spurte om sporingsnummer sa han at han var veldig travel og ikke kunne svare den neste uken. Etter enda en uke ville han ha mer penger, fordi han mente han kunne få bedre tilbud. Da jeg avslo det ville han ha mer for frakten. Totalt useriøs fyr og det endte med refusjon. Ser han får en del pepper på bf og.

Nå er det ganske dyrt det han har lagt ut, men tenkte jeg bare skulle si ifra om noen vurderer det likevel. Betal heller noen ekstra tusenlapper og kjøp her; tro meg.

Note; kanskje vi skulle hatt en tråd med dårlige erfaringer fra internasjonale selgere som kan være aktuelle?

13 Likes

Takk for info! Så annonsene igår. Tenkte muligens å slå til på noe av det han selger. Er litt skeptisk i utgangspunktet. Men nå er det ikke aktuelt👊

1 Like

Spurte hva han ville ha for bildene og fikk en link til eBay annonsene i retur.
Avsluttet med å ønske meg lykke til i budrunden😀

1 Like

Det synes jeg var en god ide. Likeledes burde vi kanskje ha en tråd for de vi har hatt gode erfaringer med?

2 Likes

Hei😀
Noen som vil dele gode eller dårlige erfaringer med selgere på banksyforum eller eBay?

Må man begrense seg til utenlandske forum?

Nei,absolutt ikke😀

Buyers be aware, har en svært dårlig erfaring med selger.

2 Likes