Hei,
Har for salg to Geddes print; Ascent og Hypostasis. Begge er rammet inn hos rammemaker.
Bud ønskes.
/TM
Hei,
Har for salg to Geddes print; Ascent og Hypostasis. Begge er rammet inn hos rammemaker.
/TM
Hei,
Selve printene er 61x64 cm, signert og nummerert.
De er rammet inn med dobbel hvit pp.
Vil ha 8000 for Ascent og 5000 for Hyposrasis.
/toddn
Kjempe fine bilder !fin innramming du har gått for!
Takk for det 