Selger Samson's Nostalgia Trap av Conor Harrington

Vil anbefale deg heller å le enn å gråte da de tårene er nok bedre brukt på andre arenaer.

Er ikke mulig å regne noe med denne tråden som en seier da de muligheten ble spolert ganske tidlig i trådens levetid. Og slikt burde ikke skje da det er så unødvendig og enhver burde holdt seg for god til slikt.

Fremstår som rart at du ikke har noe behov for å forsvare deg da det er faktisk det du gjør ved det siste du skriver.

Med mindre det er noe riv ruskende galt med en salgsannonse et det dønn uprofesjonelt å opptre på den måten som noen nå her har gjort!

4 Likes

Jeez @gletak, jeg har da ingen egeninteresse i dette. Da kunne jeg kjøpt det for noen tusenlapper på Finn.no for lenge siden. Jeg vurderte å bare slette hele posten, men personlig synes jeg 10.000 kr var mye for dette, og for potensielle kjøpere kan jo det være interessant å vite hva andre har solgt det for tidligere.

@OlaNorman jeg så meldingen din, men jeg trodde det var du som hadde salgsannonsen. Derfor svarte jeg deg ikke på PM, men heller her på salgsannonsen for å vise at jeg hadde sett meldingen din og ikke skulle legge meg opp i prisen din :wink: Lett for :smile:

Mange hårsåre på dette forumet…

1 Like

I utgangspunktet ønsker admins at salgsannonser ikke skal gå helt off-topic, samtidig er dette et diskusjonsforum hvor det er lov å si ifra hvis en mener at en pris er satt for høyt/lavt. Det er mange “nybegynnere” som også leser her og ønsker å lære, “riktig pris” er et relevant tema.

Fortsett gjerne diskusjonen om verdi av ferdiginnrammede trykk vs uinnrammede her.

Tråden stenges etter selgers ønske, @gletak, lykke til med salg :slight_smile:

1 Like