Selwyns Sleeves - Tråden

Hvordan er interressen for å kjøre en ny runde med innkjøp?

Personlig er eg på jakt etter:

5 stk Classics Sleeves | Ref: 6526 - 32" x 42" / 81 x 107cm
2 stk Classics Sleeves | Ref: 6528 - 40" x 60" / 101 x 152cm

Om det blir nye kjøp, nå eller senere så er jeg med igjen :v:

Om det blir ny runde, hiver jeg også meg på igjen :sunglasses:

samme her

Det samme. Henger oss på.

Trenger egentlig bare 1 av denne minste, men slenger meg på et kjøp av en av hver. Hva er prisen på slikt?

Eg har bare lest gjennom tråden fra toppen og ned - og forrige gang var det @Toris64 som gjekk til innkjøp gjennom GateGalleriet @azidops (Classic Sleeves fra Selwyns)

Sjekker interressen nå, og om den er stor nok så smeller vi igang med en ny ordre?
Prisene bestemmes av: mappe-størelsen + frakt og tollgebyrer (som vi deler)

Oppsummering av septembers gigant bestilling, for å sette det i perspektiv:

Hei igjen,

Da har jeg plassert ordren hos Gategalleriet. Det ble totalt 175 mapper. Frakten ble kr 7345,- som utgjør 42,- i frakt per mappe. (Alle priser inkl MVA og tollbehandling etc.)

Totalpris på hele ordren ble kr 52,502.- Jeg venter på kontonummeret til Gategalleriet og betaler i nettbanken i kveld. Gategalleriet må også betale ved bestilling. Leveringstid og estimert ankomsttid Stavanger vil bli bekreftet når ordren er plassert og Gategalleriet har mottatt ordrebekreftelsen fra leverandøren i UK.

Prisene per stk inkl transport og mva blir da:

Størrelse 81x107cm - Kr 282,-
Størrelse 101x127cm - Kr 389,-
Størrelse 110x152cm - Kr 515,-

3 Likes

Jeg slenger meg også gjerne på - vil gjerne ha 4 stk av 101x127 mappen hvis dette går i boks.

Jeg er også interessert! :slight_smile:

Er det noen som tar på seg oppdraget med å organisere i Stavanger så kjører jeg samme deal som forrige gang med kvantumsrabatt. Et lite forbehold er at Selwyns regulerer priser hvert år (liten justering) og den venter jeg på å motta nå.

Om det er noen i Bergen som vil være med på en kollektivbestilling så gi en lyd. Om det er noen i Oslo som vil påta seg rollen som organiserer så kjører vi samme deal der.

Er gjerne med i Bergen. 2stk 81x107 og 2stk 101x127 :slight_smile:

2 Likes

Bergen. 2stk 81x107 og 2stk 101x127

1 Like

Ser ut som det kan være bra interresse, så eg kan ta ansvaret for Excel ark med “Hvem”, “Hvor” og “Hvilke Mapper” hver enkelt ønsker å kjøpe.
Så kan vi samle opp og sende til @azidops for prisforespørsel ved utgangen av februar?

Trenger fortsatt noen som evnt kan ta imot forsendelsen i Stavanger, da eg bor litt mindre sentralt :wink:

Listen til nå, inkluderer @Kamphund og @torulv
image

Trenger sted på @Espen?

Størelse, antall og sted ifra @Tommy_Jensen, @Lothemus, @Witchdoctor, @GalleriSundgaarden, @OlaNorman, @Koffen :smiley:

6 Likes

Herlig! @Shagga_Son_of_Dolf Espen = Oslo :slight_smile:

1 Like

15stk A0 Oslo

1 Like

Notert @Tommy_Jensen , Vennligst bekreft med “like” at A0 mener du 81107cm (selv om A0 faktisk er 84112cm)?

2 Likes

Stavanger 2stk 81x107 og 2stk 101x127

1 Like

10 stk 81x107, Oslo

2 Likes

Bergen
Størrelse 81x107cm - 5 stk
Størrelse 101x127cm - 5 stk

1 Like

Nice @Shagga_Son_of_Dolf!
1 stk 81x107
1stk 101x127
Oslo

1 Like