Selwyns Sleeves - Tråden

Takk fo nydelig arbeid. Penger er vippset :slight_smile:)

1 Like

Godt jobbet Martin!
Vipps er sendt.

De 973,- tar du med god samvittighet. :slight_smile:

1 Like

Klasse Shagga og dere andre som har ordna dette!

2 Likes

Bra jobba @Shagga_Son_of_Dolf :wink::+1:
penger vippset…

1 Like

Fantastisk intitiativ og gjennomføring @Shagga_Son_of_Dolf :100:. Penger vippset :blush:

1 Like

Hei igjen,

Takk for alle innbetalinger og trivelige meldinger på vipps og nettbank.

Om alt stemmer er det kun 13 av 47 utestående betalinger :slight_smile:

image

Dette er kun ment som en oppdatering til alle samen, med muligheten for spørsmål om noe skulle være uklart/feil i regnskapsføringen min :wink: Finner du feil, vennligst ta kontakt med det samme :slight_smile:

Ha en fortsatt trivelig uke!

2 Likes

Tar gjerne et par 81x107 dersom det skulle være til overs (Bergen).

1 Like

Her må vi nesten bare se om noen ikke betaler før fristen, for akkurat nå går det opp her på vestlandet.

I god forumånd har jeg bestilt inn 45 mapper ekstra av 81*107 cm til Bergen til samme pris. Det er 195 kr i rabatt på listepris i butikk. Tilbudet står så langt lageret rekker eller til leveranse har ankommet (2-3 uker). Gjelder kun Bergen og Stavanger. Betaling skjer direkte til Gategalleriet. Dette gjelder kun for ekstra bestillinger utenom listen til Shagga.

13 Likes

Hei. Jeg vil gjerne kjøpe 3 stk. Holder til i Stavanger.

Da er fellesordren betalt og vi venter nå bare på Selwyn får laget, pakket og sendt avgårde megapakken vår! (Kommer med sporingsnummer til deg @Tommy_Jensen så snart vi har det).

Personlig ønsker eg såklart å få utlevert mappene til Stavanger før 15.mars, men dette avhenger av at vestlandspakken senest ankommer Bergen denne formiddagen.
I værste fall blir kjøreturen tatt etter at eg er heime igjen frå Nordsjøen.

Takk for alle innbetalinger i så god tid før fristen! Det satt eg stor pris på :slight_smile:

God helg til alle!

13 Likes

De som har bestilt ekstra kan sende meg e-postadresse og postadresse på DM så mottar de en faktura. Det er fortsatt mapper igjen til Bergen og Stavanger

Oslo-bestillingen er nå underveis til @Tommy_Jensen. Forventet ankomst 19. mars i følge sporing.

2 Likes

Hvor henter man?
Bor litt nord for Oslo :slight_smile:

Ta kontakt med Tommy når dere får klarbeskjed her. Oppfordrer alle til å være smidig med dem som har meldt seg frivillig til å være mottaker slik at det blir minst mulig arbeid for dem. I Bergen blir det her i Gategalleriet mens i Stavanger blir det Shagga_Son_of_Dolf

1 Like

Stavanger mappene blir levert en gang etter påske, da eg reiser på jobb nå og er tilbake etter påske.

Eg kjem med konkret informasjon når det nærmar seg, men planen kjøre utlevering på en sentral plass i Stavanger i et oppgitt tidspunk.
De som ikke kan hente denne ettermiddagen kan få tak i mappene sine hos @Peder i etterkant :slight_smile:

Noen av mappene blir sluppet av på veien mellom Bergen og Stavanger, så godt det lar seg gjøre på den gitte dagen :slight_smile:

6 Likes

Sender dere i Oslo en melding i innboks!

2 Likes

Er det noen som vet om det går an å få tak i slike mapper i Kristiansand? :slight_smile:

Når kan en hente disse i Bergen @azidops?

@torulv, @stillbox og alle i Bergen: Fikk sporingsinfo i går og leveransen er estimert ankommet i Bergen 26. mars. Dvs. at man kan hente sine mapper fra 28. mars i Gategalleriet. Endelig info kommer her i tråden så angitte datoer er foreløpige.

PS: Det er fortsatt mulig å hive seg på Bergen og Stavanger-bestillingen for 81x107 cm mappene til grupperabatt-pris til 305 kr. Listepris i butikk: 500 kr.

1 Like