Selwyns Sleeves - Tråden

Mulig å få tak i disse i Stavanger fortsatt?

Er interessert i 1 eller 2 A0 i Oslo, hvis noen har til overs :slight_smile:

Noen som vet om butikker som selger slike mapper i oslo? Trenger virkelig en mappe

Slenger meg på kommentaren over her! Butikk/privat som selger mappe i Oslo/Østfold området:)

Det kan nok kjøpes på Torso. Ser ikke ut til at de har det på nettbutikken, men sikkert bestilles. Jeg kjøpte A0 portfolio vesken her.

1 Like

Vet ikke noe om kvaliteten på disse men det kan sikkert noen andre svare på…

https://www.finn.no/120281222

Jeg kjenner ikke til de, men har hatt noe lignende selv. De kostet en brøkdel av prisen fra butikk medregnet frakt.

Ut fra bildene ser det ut som prisen er stivere en mappene :wink:

2 Likes

Du bestilte fra utlandet , eller fra butikk i Norge?

Enig i at prisen så stivere ut enn mappen der🙈
Hvor har du bestilt fra?

Jeg bestilte fra EH-produkter. Det er mapper laget for byggetegninger osv., men flere bruker de til kunstoppbevaring.

Fine til sitt bruk disse altså! Men jeg har et ønske om en stiv mappe!

Jeg har snakket litt med Torso i Oslo som igjen har vært i kontakt med Selwyn for å sjekke priser osv…

Mappene i seg selv var ikke så dyre, men som noen av dere sikkert vet blir frakten veldig høy.

Jeg foreslo at jeg kunne sjekke med folk her om det var noen flere som skulle ha og Torso skulle sjekke med sine kunder. for å få til en større ordre og dermed få ned prisen.

Er det noen her som er interessert i Selwyn sleeves og kunne tenke seg å bli med på bestillingen?

Ingen i Oslo/Akershus/Østfold området som har en mappe til overs de kan selge?
Trengs sårt😟

Jeg er med på en ny runde @Azr

Azr har fått tak i en mappe! Billigste er min 10 mapper! Så blir vi nok, så er det bare å kjøre på

Jeg fikk kjøpt 3 mapper av hyggelig KV medlem.

Hvis man skal kjøpe direkte fra Selwyns, tror jeg en ordre på 10 mapper blir for dyrt ettersom frakt kostnadene er veldig høye.

Regner derimot med at det blir en større ordre fra Selwyns igjen til høsten, hvor flere fra KV blir med.

Fikk svar fra Gategalleriet om at en bestilling på 10 mapper kostet 4100,- og feakt på disse kostet 1300,- i transport!
Det blir totalt 540 pr mappe!

Gjennom gategalleriet blir det nok billig ja… hørtes ut som du skulle bestille direkte fra Selwyns :stuck_out_tongue:

Har en kar som kan frakte fra Bergen til Oslo for 250-350 kr… hvis det hjelper på prisen :slight_smile:

Det er 4100 for 15 mapper i 81*107 cm pluss transport på rundt 1300 fra fabrikk, ca 360 pr mappe. De tidligere bestillingene har dradd fordel på at når bestillingen øker går transportkost pr mappe ned pluss en liten rabatt.