Selwyns Sleeves - Tråden

Jeg skal kjøpe en del Selwyn Sleeves fra Gategalleriet i Bergen og få disse sendt til meg direkte i Stavanger. Siden transporten utgjør en del, så lurer jeg på om det er noen i Stavangerområdet som også ønsker å bestille i samme slengen slik at vi deler på transportkostnaden proratisk.

Info om disse oppbevaringslommene her:

Jeg setter frist til søndag og sender min bestilling til Gategalleriet på mandag formiddag.

Her er produktinfo og størrelser etc:

http://www.selwyns.com/sleeves.php

2 Likes

Du kan jo evt. sjekke om noen med Nimber skal samme ruten, kan kanskje bli billigere da :slight_smile:

Dette sendes direkte fra produsent i UK. :blush:

Jeg vil gjerne kjøpe 2 stk :sunglasses:

1 Like

Takk :blush: Det er notert :+1:t2:

Tar også to!

Jeg blir med😃 kommer tilbake med antall…

Hva koster disse? Ser ingen priser på siden

Takk. Notert :blush: 2 x A-0

2 Likes

Hør med @azidops kommer an på hvilken størrelse du vil ha. A-0 koster 266 per mappe pluss frakt. Frakten fra UK til Stavanger koster 2500 og det ser ut som bestillingen blir på ca 50 mapper og blir transport ca kr 50 per mappe.

OK, flott :+1:t2:

må nesten henga meg på…men trenger kun 1 hvis det lar seg gjøre :grimacing:

En stk A-0 er registrert :+1:t2:

Tar 2 :+1:

Takk :+1:t2: Notert.

Bestiller du en pakke med bare A0? Jeg har behov for en i “Royal” størrelse, dvs. 43" x 60". Er det mulig å ha “blandet drops” i forsendelsen? I så fall tar jeg gjerne 2x Royal.

Hiver meg på. 5stk. Usikker på hvordan betaling planlegges. Men kan vippse over penger når summene er klare :+1:t3:

Jeg kan bestille hva som helst i hele sortimentet. Poenget er å få ned transportkost per stk. Det sendes direkte fra produsent til Stavanger. Hvis du vil hente i Stavanger så er det OK.

OK det er fint. Betaling ved henting. Blir levert til Stavanger men kan sikkert fikse transport videre til deg. Oslo?

Hvis det er flere som skal ha til Oslo ønsker jeg å henge meg på med 5 stk.