Selwyns Sleeves - Tråden

Og 2 A0 til i Oslo, hvis det fortsatt er noen igjen! :slight_smile:

Takk for det :blush: @Espen

Det fikser jeg Erik :+1:t2:

1 Like

XL mappen som noen bestiller, er det den største mappen på siden der eller ? 110 x 150 cm !Nr 6529?

Ja, Royal som er ca 109x152cm

2x A0 til Lier/Oslo om det fortsatt er mulig å bestille.

Det er notert :+1:t2: Jeg har bestilt noen ekstra så jeg har noen igjen til de som ennå ikke har bestilt :blush:

Tar gjerne 2x A0 til Oslo, hvis det lar seg gjøre.

Det fikser vi :+1:t2:

1 Like

Topp saker! Takk!

1 Like

Sent ute - om mulig så tar jeg gjerne 2 x 101x127cm mapper. Kan hente dem i Stavanger når de er klar. Hvordan (og når) ønsker du at folk betaler deg?

Det går fint :+1:t2:

1 Like

Hei igjen,

Da har jeg plassert ordren hos Gategalleriet. Det ble totalt 175 mapper. Frakten ble kr 7345,- som utgjør 42,- i frakt per mappe. (Alle priser inkl MVA og tollbehandling etc.)

Totalpris på hele ordren ble kr 52,502.- Jeg venter på kontonummeret til Gategalleriet og betaler i nettbanken i kveld. Gategalleriet må også betale ved bestilling. Leveringstid og estimert ankomsttid Stavanger vil bli bekreftet når ordren er plassert og Gategalleriet har mottatt ordrebekreftelsen fra leverandøren i UK.

Prisene per stk inkl transport og mva blir da:

Størrelse 81x107cm - Kr 282,-
Størrelse 101x127cm - Kr 389,-
Størrelse 110x152cm - Kr 515,-

Hvis dere sender en e-post til meg og bekrefter bestillingen igjen og deres brukernavn på Kunstveggen sender jeg dere mitt mob nr (hvis dere ønsker å betale med Vipps) eller mitt kontonummer hvis dere ønsker å overføre via bank. Oppgi hvordan dere ønsker å betale i e-posten.

Min e-postadresse er tsmoen@gmail.com

Dere betaler når det passer for dere men senest dagen etter at jeg har bekreftet at mappene er mottatt hos meg i Stavanger. Jeg bekrefter henteadressen i Stavanger til de som bor i distriktet her og så kommer mer info siden vedr de mappene som kan hentes i Oslo-området via @GalleriSundgaarden

Dette er et selvkostprosjekt og takk igjen til Gategalleriet @azidops for kvantumsrabatt og god service. Dette er en god deal for alle så takk for alle som har bidratt til denne kollektive bestillingen som gir alle en god pris med lav fraktkostnad og en felles tollbehandling osv.

Spør i vei hvis spørsmål eller noe info er glemt. Ha en fortsatt fin aften :blush:

26 Likes

Godt jobbet. Her får vi se hvor mye bra folk det er her inne på KV!

2 Likes

Da har Gategalleriet bekreftet at de har fått tilbakemelding fra Selwyns om at produksjonstiden er 2-3 uker, men at de prøver å få det til på kortere tid. De har problemer med å skaffe material til de største mappene, og vil komme tilbake med en eksakt leveringstid når de har fått avklart dette.

Fantastisk insj! Tommel opp!

1 Like

:thumbsup:

Siste oppdatering fra Gategalleriet er at leverandør i UK sier at ordren nå er planlagt å bli sendt til Norge på fredag. Regner da med at mappene er i Stavanger uken etterpå. Skal oppdatere med en gang mappene er på vei.

12 Likes

Da er 210 kg med mapper på vei fra Norwich til Stavanger med TNT. Forventet ankomst er onsdag 4. oktober. Jeg bekrefter når mappene er i hus :slight_smile:

7 Likes

Jeg KREVER noen bilder når denne kolossen ankommer. Unboxing! :smiley:

9 Likes