Selwyns Sleeves - Tråden

Kan du notere meg for 3 stk?

Bergen

Er det noen ekstra på vei til Oslo? Skulle hatt noen jeg også.

Notert! Følg med i tråden ang. henteinfo. Send meg gjerne en DM også med navn, e-post og adresse slik at jeg kan sende en faktura.

2 Likes

Hvor mange tenker du? Kan sikkert hjelpe litt. Send meg en mld :slight_smile:

Da er Bergen/Stavanger-mappene ankommet Bergen og kan hentes i Gategalleriet fra onsdag av. Denne uken har jeg bare åpent på onsdag grunnet påske. @Shagga_Son_of_Dolf vil hente Stavanger-mappene når han er tilbake fra Nordsjøen.

11 Likes

Snikreklame! :wink:
Bra jobba av dere!

Flotte greier!

Da utleverer du til Bergens folket, @azidops?
PDF-liste over navn/alias har du allerede fått :slight_smile:

Oslo folket:
@Tommy_Jensen kommer med oppdatering når han er tilbake fra påskeferie!

Stavanger folket:
Eg planlegger å laste opp bilen mandag 9.april i ti-tiden og kjøre til Stavanger for å levere der på ettermiddagen! Planlagt levering mellom kl 16-17 ved Kiwi i Tjensvoll krysset!

Hjemmeleveranse av @anon65466823, @jbroks sine mappen på veien, om dere sender meg adressen + telefonnummer i en privat melding :slight_smile:
@PeGe, dine mapper legger eg av hjemme hos meg, og suser videre til Stavanger.

De som ikke får plukket opp på Kiwi mellom 16-17, må hente sine mapper hos @Peder i etterkant.

Mvh
Shagga :slight_smile:

4 Likes

Vi sees på Kiwi :slight_smile:

1 Like

Sees på Kiwi. Setter stor pris på jobben du har gjort, gjør og vil gjøre her Shagga

2 Likes

Om det er noen ekstra igjen i Oslo-bestillingen så tar jeg gjerne 2 stykk

Jeg tar også gjerne én av hver størrelse om det er noen i Oslo som ønsker å selge.

Jeg ser nå at jeg burde ha bestilt 2 stk 101x127 mapper også.
Hvis noen fra Oslo bestillingen tilfeldigvis har ombestemt seg, så kjøper jeg gjerne 2 stk 101x127 mapper. Jeg kan eventuelt bytte mot 81x107 mapper og betale mellomlegget…

Hei, Jeg har bestilt fra Stavanger gjengen men må kjøre fra Kr.sand (men får det ikke til i dag, så må hente senere). Er det eventuelt andre i området her nede som også skal hente slik at vi eventuelt kan samkjøre?

Har ikke muligheten til å hente i dag. Så jeg må til han Peder i løpet av uken.

2 Likes

Jeg tar gjerne 3 stk i Bergen om du har flere tilgjengelig?

På plass utenfor Kiwi Tjensvollkrysset! :grinning:

11 Likes

Må rette en stor takk til @Shagga_Son_of_Dolf for levering av mappene i dag👍🏻

3 Likes

Då var eg på veg heim frå Stavanger, og min roller som budbringer er over for denne gang!

Må få takke alle som har deltatt, og spesielt @Peder, @Tommy_Jensen og @Azidops som nå tar seg av utlevering av resterende mapper i Stavanger, Oslo og Bergen, respektivt.

Ha en strålende uke :slight_smile:

10 Likes

Tusen takk for strålende innsats!
Til tross for at det ble sen avreise fra Stavanger, ønsker jeg deg en riktig god tur hjem til haugalandet @Shagga_Son_of_Dolf :slight_smile:

2 Likes

Ang. henting i Bergen. Neste uke, 16-22. april, vil galleriet være stengt grunnet HV-øvelse. Galleriet er i dag åpent til kl. 16.