Sinnsyktshit Blank utstilling

Hei.

Er det noen som vet hvilke malerier som vil bli stilt ut på denne utstillingen og prisene?

Bare å sjekke Instagram det. Er usolgte verk fra utstillingen i mai samt noe nytt.

Du kan sikkert sende galleriet en epost for å få prisliste, men tipper det er ugunstig da utstillingen er i utlandet.

1 Like

5 Likes

13 Likes

Takk :slightly_smiling_face:

Noen som vet om noen av de motivene som har litt annet «penselstrøk» ( Insides , Porthole osv… )vil komme som trykk?

Mulig det kommer etterhvert. Men vet at han slipper vedlagt trykk (Benzo) i skiftet oktober - november via nuartgallery.

9 Likes

Sikkert på sikt. Nesten garantert om verkene fremover kun blir denne stilen.

Likte denne stilen svært godt, så da får vi håpe noen av disse motivene dukker opp. :+1:

1 Like

Denne fikk jeg ihvertfall lyst på!’

1 Like

Tror du den kommer nå i slutten av oktober? Jeg er lysten!

Jeg også😉 Kan virke som det ikke blir klart før i november en gang. Han har jo hatt en del på programmet i det siste. Den er verdt å vente på i hvert fall🎯

Trykket slippes 1. desember på Nuart gallery :smile:

Ingen som ser Dyttevogn likheter? Kjenner ikke til denne, har de samarbeidet?

SinnSykShit: jeg ser at SinnSykShit konsekvent kommuniserer på engelsk, også når han har aktiviteter i Norge. Antar at dette skyldes store internasjonale ambisjoner. Men da må vel det veldig norske navnet (bortsett fra siste tredel) være et problem?

Ellers forstår jeg at det meste av utstillingen i Galerie 36e art i Frankrike kommer hjem til landet der man snakker norsk. Antar at det ikke bare skyldes navnet.

1 Like

Meget mulig, men Dolk har jo et internasjonalt publikum, med et norsk navn. Kan jo være at et norsk navn høres eksotisk ut?

Kim er jo fremdeles i begynnelsen av karrieren. Å få til en utstilling i utlandet er jo en stor milepæl i seg selv. Tror ikke det var forventet at verkene skulle rives vekk. Vi snakker tross alt om et ukjent navn utenfor Norges grenser.

Først og fremst er jo eksponering viktig. Visstnok har det vært litt interesse fra utlandet i etterkant av utstillingen.

Jeg er i alle fall spent på fortsettelsen.

3 Likes

Pushwagner sammarbeid? Sitter du på noen innside nyheter?
Syntes forøvrig ikke at likhetene mellom disse to kunstnerskapene er slående, nei :slight_smile:

Nye trykket “Benzo” slippes i morgen hos Nuart, flere som håper å skaffe seg ett eksemplar?
Synes dette ser veldig bra ut og er veldig fornøyd med mitt Panorama print!

5 Likes

Jeg syns det er dødskult, så hvis det slippes på nett også tenkte jeg kanskje kjøpe ett.

2 Likes

1 Like