Sinnsyktshit Blank utstilling

Jeg har sendt mailer til Nuart uten now svar. Har like mottatt de 2 jeg bestilte og siste mailen igår var avbestilling med tanke tilbakemeldinger fra alle KV’er som har kjøpt dette.
Fortsatt ingen svar.
Jeg gledet meg også med å kanskje begynne å følge en artist litt tidlig i fasen, men dette blir nå en vurdering

1 Like

@Reed_Projects :wink:

Når var sist gang @Reed_Projects svarte på kritikk fra KVs medlemmer?

4 Likes

Snakket med Kim i går kveld. Han er i dialog for ny løsning. Sånn jeg forstod blir det kanskje nytt trykk, eller tidligere nevnt løsning. For min del er kun nytt trykk aktuelt, for dette var virkelig dårlig kvalitet. Kim er en veldig ålreit fyr, og dette er jo selvfølgelig leit for ham også. Han virker veldig interessert i få en løsning, i motsetning til Nuart. Satser på at det ordner seg og vi får nye trykk :slight_smile:

Jeg er i nye dialoger med trykkeret ang. en ny og bedre løsning, så jeg kommer tilbake til deg (og alle de andre) ila. uken med en endelig avgjørelse. Det blir enten en HF fiks som først foreslått eller rett og slett nye trykk.

5 Likes

Fortsatt ikke mottatt printene jeg kjøpte og har til nå ikke fått noe svar på mailen jeg sendte Nuart like før jul. Kan være de holdes tilbake grunnet problemene som er nevnt her, men det vært opplevd mye mer ryddig om det kom en forklaring på mail siden det nå er over én måned siden kjøpet ble gjort. Er det andre som har bestilt uten å motta print enda?

De forsvinner ganske raskt fra Kunstveggen når det kommer kritikk. Så går det et par måneder, så reklamerer de for nye trykk. Don`t @ me og @Reed_Projects går hånd i hånd.

5 Likes

Noe ny status på denne saken?

Kunstner går over alt på nytt. Kommer sikkert en endelig mail på det nå til uken i forhold til hvor man kan levere eksemplaret sitt osv.

Kan for ordens skyld oppdatere denne med at dette løste seg helt fint etter å ha vært i dialog med Nuart på telefon og at pakken er på vei - på deres side (og Posten) stod den som levert, til tross for at sendingen kun var forhåndsmeldt. Blir spennende å se tilstanden på printene.

Flere som har fått dialog her og fått returnert/fikset printet? Skal kjøre til Stavanger neste uke og vil ta med meg printet nedover om det lar seg gjøre.

1 Like

Var i dialog med Kim forrige uke og da virket det som det var nye trykk på gang. Har ikke hørt noe mer enn det…

1 Like

Bekreftet at hele opplaget blir destruert, og trykket på nytt. Sjekk mail for mer informasjon.

«Det nye opplaget blir fortsatt håndtrukket og vi oppgraderer papirkvaliteten, samt tar forhåndsregler for å unngå de samme problemene vi har hatt til nå.»

1 Like

Hvordan kan vi få dette fikset? Jeg kjøpte det rett i butikk uten noe form for epost-bekreftelse.

1 Like

Nuart som har sendt ut Mail?

Hei igjen Tommy

Her kommer siste og endelige oppdatering.

Vi har nå kontaktet alle kjøpere og kartlagt omfanget av skadene på BENZO trykket, en prosess som beklageligvis har tatt mye lenger tid enn jeg forestilte meg. Så først og fremst, beklager sent svar.

Dessverre er det oppdaget et stort antall trykk med riper i som ikke lar seg reparere. Som en følge av dette må store deler av opplaget trykkes på nytt og det er derfor tatt en avgjørelse om at opplaget i sin helhet blir destruert og alle trykk blir trykket på nytt. For å unngå forskjeller i det endelige opplaget gjelder dette også de trykkene som er av god kvalitet.

De nye trykkene er forventet ferdig produsert i uke 9, og du kan etter avtale med meg levere inn ditt gamle trykk i bytte det mot det nye hos enten:

  • Galleri NuArt i Stavanger
  • Galleri Kollekt i Oslo
  • Eventuelt så møtes vi ett sted i Oslo området.

Hvis du ikke har mulighet til å bytte hos ett av galleriene sender vi deg ett nytt trykk pr. post, men først etter å ha mottatt bildebevis på destruksjon av gammelt trykk.

Dette gjøres ved å rive trykket i fire deler og sende meg bilde av:

  • Ett bilde hvor det tydelig kommer frem at trykket er revet i 4 deler.
  • Ett bildet hvor numreringen fremkommer i samme bilde som du ser at trykket er revet i stykker.

Det er fint om du gir meg beskjed om hva som passer deg best slik at jeg kan organisere eventuell sending av trykk til det aktuelle galleriet.

Det nye opplaget blir fortsatt håndtrukket og vi oppgraderer papirkvaliteten, samt tar forhåndsregler for å unngå de samme problemene vi har hatt til nå.

Jeg beklager på det sterkeste alle ulempene dette har medført, men jeg håper og tror at dette er den beste løsningen for alle parter.

Hører fra deg og ha en fortsatt fin kveld.

Sincerely

SinnSykShit

3 Likes

Om folk ikke har fått beskjed så kommer det nok hvert øyeblikk :slight_smile:

Ble en veldig ryddig avsluttning. Kudos

2 Likes

Hei.

Mailen ble sendt ut av meg i kveld, ikke fra NuArt. Det blir som nevnt trykket opp nye trykk og alle som har kjøpt får erstattet trykket sitt med ett nytt. Forventet levering av nye trykk er i uke 9.

Har du kjøpt direkte i galleri uten å legge igjen mail så skal galleriet ha forsøkt å ta kontakt (de er i hvert fall på saken) men fint hvis dere kan sende meg en mail på larsen@sinnsykshit.com også, da er det lettere å følge opp =)

12 Likes

Synd det ble så mye styr, men dette blir nok veldig bra til slutt.

Jeg er nysgjerrig: gjør du alt dette med god støtte fra galleriet? Mitt inntrykk er at du står alene. Jeg vet at det er flere andre som har samme oppfattelse.

Uansett - dette kommer du godt ut av. Ser frem til å se hva ditt neste trykk blir.

Nuart handler jeg aldri av igjen så lenge inntrykket forblir det samme, negative tilbakemeldinger stemmer, og de glatt ser bort ifra denne tråden.

9 Likes

Nuart handler jeg aldri av igjen så lenge inntrykket forblir det samme, negative tilbakemeldinger stemmer, og de glatt ser bort ifra denne tråden.

Preach :pray:t2:

2 Likes

Nesten 4 1/2 mnd ventetid er over.
Hentet pr ferske Benzo’er fra @SinnSykShit
Stunning bra og takk for at du tok tak i dette.

Vi er flinke til å «rise», men ikke «rose» (noen har gjort det). Var innom et galleri og så mange Benzo til innramming, så det er lov å gi litt ros til @SinnSykShit

20 Likes