Skurktur - CMYK

På jakt etter dette trykket, innrammet eller uinrammet,
Hva tenker folk man må ut med for dette trykket?

Har en liggende under sengen som skal på veggen(ikke til salgs altså). Jeg trodde dette var et opplag på 750, men på min står det x/300

Kanskje bare i hodet mitt

Ang pris så tror jeg du kan gjøre en god deal og få det under tusenlappen, men mener at jeg har sett det gå for flere tusen på ebay også

2 Likes

Ligger en på Finn til 4000,-
Kan få min for 3000,- :wink:

Fant du ut av dette?
Sitter med en jeg kjøpte ifjor og lurer på hvor markedet er på dette trykket. Det er planlagt på veggen, men om noen betaler 4 000 for det så heller jeg nok mot å selge det i stedet.

Det og så ligger det ann til å henge på brakkekontoret og da er det greit at det ikke er verdt noe som helst.

Jeg har en kompis som er på jakt etter dette trykket hvis prisen er riktig.
Send en PM hvis noen har til salg for en fornuftig pris :slight_smile:

Jeg solgte mitt for 3000,- på slutten av ifjor. Mener at dette printet er undervurdert. har nok med at kunstnerens eksponering å gjøre. Men liker uttrykket så godt, at jeg har vurdert å kjøpe det til barnerommet. “Time-will-tell” Lykke til, fortjener en plass på veggen :wink:

Ligger en på finn til 3000

Det er vel ingen fornuftig pris? Eller bommer jeg helt nå?
Jeg vet jo at det er markedet som bestemmer, men dette trykket lå lenge før det var utsolgt og kost på dette mener jeg var 350,- + frakt hvis mine opplysninger stemmer.

Kjøpte mitt for 600 i januar i fjor, men etter det har tilbudet sunket drastisk. Det er et veldig fint trykk og jeg tror nok folk har hengt dette opp.

Stemmer det, utsalgspris på 350,- + 100,- i frakt.

Sist jeg var i kontakt med de var det mulighet til å bestille canvas på 100*70 med opplag på 10 til 13.750,-

Fornuftig pris ift hva? Om markedet bestemmer, så er kanskje 2500 en god pris?

Jeg synes selv det er rart med prisstigningen på dette trykket. Kostprisen min var 349 + 100 i frakt. Det kom med en liten dunk helt i kanten om jeg ikke husker feil og jeg hev det i en IKEA-ramme. Fikk laget en passepartout, så total kost på dette er oppe i 1000 for min del.

Men at selve trykket selges for 3-4000 skjønner jeg ikke, det er bare en plassfyller på min vegg :smile:

2 Likes

Jeg har det stående i mappe i stuen min og det er (til min store skuffelse) en av de som blir lagt merke til mest…

Er ikke det et tegn på interesse da? Har det samme med Ottoen. Hadde det vært en Dolk hadde vi snakket TR pris (Kanskje :smile: :smile: :smile: )

Eller du kan selge Ottoen til meg for 3000 kroner og en Brann-drakt! :smile:

Ikkje om det snør i helvete :slight_smile: Hvorfor skulle jeg selge det for under kost?

Hei! Er også på utkikk etter et eksemplar. Gi meg en lyd om noen sitter på et :smile:

Er det noen som har Skurktur CMYK til salgs?

Har du skurktur CMYK til salgs?

Ligger et på finn

Nei, det er dessverre solgt.