SNIK - FIX THE SKY Print Release

Noen som fikk?

Faen så gale, takk for at jeg ikke fikk info fra gp om at hvis man f5 er for mye blir man bannlyst fra siden i x antall minutter fyfaen

https://graffitiprints.myshopify.com/collections/new-releases/products/snik-fix-the-sky-dilk-collab-hand-painted-1-1-unique-9

Jeg hadde det bilde jeg ønsket i handlekurven. Fylte ut kortinfo. Når jeg skulle ta siste steg fikk jeg beskjed om at det var solgt.

Kom meg bare til paypal, så var den vekk

Ikke kommet enda??

Fikk oransje! Gadd ikke engang prøve på MW. Kona likte oransje best uansett :slight_smile:

Samme skjedde med meg.

kom meg også til paypal men var for sen :frowning: men sånn går nu dagan!

Me too

Jeg fikk en rosa, er det noen som fikk en oransj som kanskje vil bytte? har en oransj falling out of consciousness som ville sett bra ut sammen…

Rakk å ha MW-collaben i handlekurven, men forsvant når man skulle sjekke ut. Var vel for ambisiøst å gå for den.

Jeg var ute etter Brass. Satt med kortet klart. Jaja. Dette er vel ikke akkurat noe nytt :slight_smile: Business as usual.

Hadde rosa i kurv, trykket kjøp på paypal, utsolgt… samme med siste dilk collab. faen, var så klar for det rosa!

Føkkeren forandrer på spillereglene for hvert slipp uten å informere om det. Kjedelig

Ble “bannlyst” for å oppdatere for mye :see_no_evil: Fikk den i basket etter jeg byttet browser men det var for sent gitt… Får håpe det var noen her som fikk og har tenkt å få de opp på veggen!

hadde det i kurv klar til betaling innpå paypal. trykket kjøp, utsolgt…

Hvordan vet du at det ble utsolgt før release? :slight_smile: Var det jeg også ønsket å få fatt i. Når de åpnet opp for salg stod det ikke som utsolgt. Rakk å få en i handlekurven, men når jeg fylte ut kortinfo gikk det gærnt. :confused:

Så at de hadde tatt i mot forhåndsbestilling. Det fikk jeg ikke med meg dessverre.

Så sykt kjedelig. Var skikkelig klar for å prøve meg. Men samme leksa hver gang.

Tatt rett før jeg skrev innlegget.