SNIK - FIX THE SKY Print Release

elsker denne tilbakemeldingen… kunne umulig ha gjort det raskere. tok meg 5sekunder fra printet dukket opp til denne meldingen sto på skjermen.
12345

No luck

Noen som tør tippe på hvem som garantert fikk et eller to?

1 Like

Dette var triste saker! Som de fleste andre her, så hadde undertegnede et print i handlevognen før de med stor medfølelse måtte melde at alt var utsolgt.

Elendig opplegg!

Noen som ikke fikk fargen de var ute og vil selge, eller som simpelthen bare angrer seg og vil selge av den grunn?

Jeg likte motivet og er interessert i å kjøpe uansett farge. Send meg en pm om du vil selge

Setter pengene mine på at @Ulrik fikk, dersom han prøvde da

1 Like

Jeg var nok mindre ambisiøs en dere som prøvde på MW og Messing :hushed:
Kjørte bilen til side og tenkte jeg kunne prøve på mobilen…
image

3 Likes

Mje mer sannsynlig at @Calizto fikk en mw collab :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

De første 20-30 gangene jeg F5’et fikk jeg opp alle versjonene for salg, utenom MW versjonen. Tipper jeg kunne fått omtrent hvilken som helst annen versjon, ettersom jeg så på at de ble utsolgt, men istedenfor valgte jeg å refreshe videre for å prøve meg på MW. Nå er jeg mildt sagt bitter :tired_face:

Noen andre som opplevde at MW versjonen kom senere for salg enn resten?

1 Like

Ja, refresha sikkert 20 ganger før den dukket opp…

Som jeg skrev over, følte trykket først ble “tilgjengelig” etter at det var utsolgt.

1 Like

Hvis noe fikk en messing versjon som de ønsker å selge så send PM :slight_smile:

Om noen fikk MW-collaben og er lystne på et raskt salg så send gjerne PM.

Fikk akkurat den jeg ville ha. :balloon: Klarte å snappe opp en rød utgave :ok_hand:t2:

2 Likes

Noen som kan si hva som er “normal” leveringstid fra Graffiti Prints?
Første gang jeg kjøper (får kjøpt) derfra. :smirk:

1 Like

Det hjalp ikke om du så ting var til salgs. Selv da ble verk snappet foran nesen på deg. Som nevnt tidligere. Jeg satt med verk i handlekurv. Når kortinfo var utfylt ble det informert at verket var utsolgt.

Tar gjerne en dersom noen skulle tenke på å slippe denne:)

Hvis noen vil selge den oransje-versjonen så gi meg beskjed på PM

Hei, Ja :slight_smile:

Etter å ha lest tråden her, må eg ha vore fantastisk heldig! Fikk fullført 2 stk ordre, kjøpte følgende:
En stykk av dette: https://graffitiprints.myshopify.com/collections/new-releases/products/snik-finding-fix-the-sky-orange-edition-of-25-hand-painted-unique
Samt fikk rasket meg med denne:
https://graffitiprints.myshopify.com/collections/new-releases/products/snik-fix-the-sky-dilk-collab-hand-painted-1-1-unique-10

Så storfornøyd!

Dette er første gang eg handler på GP, kan noen svare meg på om eg må betale 25% moms på printene?

Hvor kunne man kjøpe MW collaben?