SNIK - FIX THE SKY Print Release

Ja, samme her.
Viste ikkje at der fantes en MW edition før eg leste denne tråden nå…

Nei, dette er originale verk og ikke prints. Det er dermed unntatt for mva. Du må sikkert kjempe med speditøren om å få det igjennom.

Takk for svar.

Da leser eg meg opp på lovene, og refferere til de - tryggeste måten og lovdata.no kombinedt med “søke i ord” (CTRL+F i de fleste nettlesere) kan faktisk være veldig nyttig og effektivt for å finne faktiske låvene, uten å kunne juristlingu :slight_smile:

Dette er trykk @azidops… Men handlet rett fra kunstners mellom mann, derav fritatt mva…

Ser nå at det står screen print, men det var en veldig merkelig måte å skrive hand finished på. “Hand painted” og “Paper worked by the artist in spray paint” fintet meg ut. Men som du påpeker, fortsatt ingen mva.

Beskrivelsen ser ut til å stemme, å være screen print OG "Paper worked by the artist in spray paint…"
Ser det spesielt godt på rød og blå utgave. Se på og klikk på de 5 små bildene så ser du at det er (subtile)
ulikheter på samtlige.:wink:

“Mens vi venter på at disse skal komme på døren”

Mr. Candy… :point_up::ok_hand:

Frisk pris!

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=103932053

irriterende å sitte i en lengre tid å prøve å få kjøpt bilde, for en vil ha det på veggen, så kjøper folk det bare for å selge med en gang… vet det er god buisness, så forstår det jo. men fortsatt irriterende.

Det er visst mye denne “sjefen i huset” ikke ønsker å ha på veggen.

Først Invader, så Snik. Det virker å være et noe anstrengt forhold i heimen…

Finner den ikke :worried: hva var prisen?

8000,-

For 8000,- hadde jeg solgt min også :dolphin:

Og for den rette versjonen hadde jeg betalt 8k :wink:

Hva er den rette versjonen?:thinking:

Har du en Whatson colab du vil selge, må du bare gi meg et vink :slight_smile:

Sorry mate… Ingen av disse er for salg😎

Den rette versjonen er så klart den du har alt rammet inn ;). Hadde faktisk vært villig til å strekke meg litt lenger enn 8k også. Spesielt om den er rammet inn. Ser ut til at du har kjørt samme ramme som jeg brukte på Pøbel - Bunad. Fin ramme.

Det er bare en illusjon… Den står bare foran MW - En Pointe, så den er nok ikke i ramme enda🙃