SNIK - FIX THE SKY Print Release

Jeg er enig i noe du skriver her @azidops, men i dette tilfellet hvor det så langt har kommet svært få trykk ut til salgs etter slipp, så tyder det på at de som fikk kjøpt trykket vil beholde det, fordi dem liker det. Hvis det da kommer ut en annonse på et eksemplar til salgs som er innenfor din smertegrense, så betaler du det for å sikre deg et eksemplar.

I den tiden vi er i nå, hvor dette er så populært som det er, så tror jeg ikke folk tenker så mye på kostpris og hvor lenge siden det ble sluppet, de kjøper det for å ha det på veggen koste hva det koste vil.

Ser at vi skriver mye det samme, men at 8-9k for dette trykket er alt for mye synes jeg ikke.

Kanskje markedet tar feil noen ganger, men om det ikke er noe marked for det du ønsker, så betaler du gjerne litt ekstra når først muligheten byr seg :slight_smile:

2 Likes

Den rød som nå ligger ute til 9k har “lånt” mitt bilde (i denne tråden). Kan i det minste selge sitt eget trykk :face_with_raised_eyebrow:

Da sender du en beskjed til selger å ber han fjerne bildet :slight_smile: Når jeg så annonsen tenkte jeg meg en gang at det var du som solgte siden det var samme bilde som du delte her…

1 Like

Skal gjøre det. Lurte litt på retningslinjer her :wink::+1:

Hei.
Noen som har fått rammet inn trykket og kan vise frem eksempler?

Skal til rammemaker lørdag, skal prøve å huske å komme med bilder av resultatet :slight_smile:

1 Like

Var ikke så lett å få bilder uten gjenskinn av lamper og slikt, men her er gave til min mor. Hun ble meget happy!
Dobbel passepartout, med svart på innerste og art glass.

14 Likes

Dårlig bilde med mye gjenskinn men flytende med dobbel passepartout og rød bakgrunn.

Snik selger unna noen AP - verdt et forsøk for de som misset på slippet. Se snik på insta

https://instagram.com/p/BaJRT0inXmG/

1 Like

De forsvant fort :thinking:

Nå ligger det jo ute en til salgs her på kunstveggen;

Feil farge for min del samt litt short on cash for tiden, men kommer Brass ut for salg tar jeg opp et forbaska lån. :smiley:

2 Likes

Da var vår komt på veggen.
Flytende innramming med hvit avstandslist og artglass!
Storfornøyd med vårt aller første kunstkjøp!

15 Likes

Veldig passende med flytende innramming :slight_smile:

1 Like

https://www.finn.no/108321085

Ser at det bl.a. sleges en Brass Edition, men prisen tilsier at det kanskje er gull?! :smirk:

2 Likes

Auda. Selger har mye snacks her, men 20 lapper for brass er det etter min mening ikke verdt. Tror jeg kunne lagt meg på 10-12k. Urimelig lavt?

Forøvrig var den SNIK Whatson colaben veldig fin.

Han håpet på rundt 25 for collab

Noen som fikk med seg hva lofoten gikk for her? Og er ikke dette en flott mulighet for Kitty Riot for forumets medlemmer? :slight_smile:

Jeg var litt kjapp med å svare her, tenkte på den Snik Whatson som ble postet i går kveld :see_no_evil:

Lofoten gikk for 30k.

1 Like

Kan noen som har handlet bekrefte at annonsen er ekte?