Snik - Solid Air - Brass - TIL SALGS

Selger min Snik - Solid Air i brass utførelse.
Mektig bildet, men ikke riktig bildet for min stue har jeg sett.

Pris (litt annerledes enn vanlig):
Pris om du kan sende bevis på at den blir/er rammet inn: 28 000kr
Pris om du ikke rammer den inn: 31 000.
Gjøres slik da jeg foretrekker at ting ender opp på veggene og ikke blir liggende i et mørkt rom gjemt bort fra “spotlighten” kunsten fortjener.

Standard info:
Snik - Solid Air - Brass Variant
6 Colour Screen Print on 1mm corroded brass all unique due to patina on the brass
Edition of 10
101 x 68.5 cm
2021

6 Likes

Hvor befinner bildet seg?

1 Like

Hvordan har du tenkt dette skal skje ? Skal du ha betaling først, og hvis bildet ikke blir rammet inn, så kommer du å henter det igjen , eller betaling etter at bildet er kommer på vegg i ramme? Vil du godta videresalg ?

1 Like

Kristiansand

Vi lager en kontrakt hvor det avtales at bildet rammes inn om kjøper ønsker denne prisen. Kjøper betaler da 28 000kr. Rammes det ikke inn, evt selges videre uten ramme justeres prisen opp til 31 000kr.
Rammes det inn for så å selges videre, så har jeg ingenting jeg kan si på det. Da har kjøper holdt avtalen ovenfor meg.
Håpet med å prise det på denne måten er jo at det kommer til et hjem der det skal forbli og få lov til å henge på veggen.

Hadde det ikke vært bedre å selge til kostpris (rett meg gjerne hvis den laveste pris er kost) da du krever en klausul med i salget?
Så kan du heller kreve en viss sum hvis dette ikke blir overholdt?

Hvis dette er over kost pris, er det ikke feil at du skal ha lov å tjene penger på salg, men kjøper ikke skal få lov til det?

8 Likes

Det enkleste er å lage en avtale at differansen på prisen blir tilbakebetalt til kjøper når man får bilde av innramming?

Syntes flere her nå legger mer i det enn nødvendig. Står ikke noe i annonse om videresalg eller andre klausuler.

Og liker man ikke måten noe blir solgt, så går man bare videre :slight_smile:

3 Likes

Har ingen klausul på at videresalg ikke er lov.
Det styrer kjøper som han vil.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.