Spesiell Sandra x Whatson

God kveld!

Har muligheten til å kjøpe følgende bilde og er helt grønn på hva det kan være verdt, noen innspill?

Det er et såkalt Transfer Print. Originalen taes på Aceton og neste ark trykkes på denne, derfor speilvendt. Bildet er aldri lansert, men det ble laget 9 stk. Så veldig sjeldent. Aldri sett dette før, har dere?

5 Likes

@Calizto kjenner til dette. Kul versjon av et veldig populært trykk!

1 Like

Main selges for 12-13(?) og edition på 300, hand finished for 16(?) og edition på 40. Over her har du ett avtrykk av ett trykk. Veldig kul tvist egentlig! Kvalitetsmessig kan det ikke måle seg med ett riktig trykk, langt fra den HF versjonen. Men igjen, denne er sær og det er hva du betaler for… De hadde en av disse på utstillingen i Kristiansand i sommer. Husker ikke prisen, men mener det var langt over HF. Ville sett den live før kjøp, litt skeptisk til kvaliteten på avtrykket, men liker du den er den verd hva du er villig å gi. Ikke mange av disse :+1: den er kul.

1 Like

Har denne på veggen selv hjemme, veldig fornøyd med den :slight_smile: Det er som sakt bare 9 stk av denne, ingen solgt for det åpne markedet bortsett fra den på utstillingen i Kristiansand.

Hvis du finner ut hva den ble solgt for på utstillingen, så er det den eneste pekepinn for prisen på denne når den bare har blitt omsatt 1 gang. Skulle jeg tippet ville jeg sakt rundt 3000 GBP
Jeg har blitt tilbudt 3000 GBP for min, men jeg takket nei… Ikke for at prisen var feil, men for at jeg ikke har noen planer om å selge det.

Kvaliteten er noe dårligere som Tommy skriver, noe som også gjør den endel røffere synes jeg :wink:

1 Like

Ok, tusen takk for svar!
Har som sagt ikke sett denne før, og ble veldig usikker.

Ble litt usikker med tanke på kvalitet, siden denne ikke er i Norge, og jeg ikke får sett den live før kjøp.
For kvaliteten på de 9 kan vel da også variere en del?

Det stemmer, men den der er en av de bedre av de jeg har sett :slight_smile:

Er du sikker på at selger er legitim? Hadde vært litt varsom om det var en ukjent kråke på eBay kontra et kjent galleri etc.

Mener Graffitti Prints solgte disse for en stund siden?

Ja, har kjøpt bilder av han før. Det er ikke gjennom Ebay :slight_smile: Så føler meg rimelig trygg på at det er the real deal.

1 Like

Jeg kan garantere at denne er ekte, jeg kjenner første eieren av denne. Disse har ikke vært solgt på GP.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.