Stein - B Boy - Sky Variant

Har noen bilder i skuffen som aldri ender på veggen. Startet med en auksjon på bildet i tittelen.

Startpris: 0.-
Budøkning min: 100.-
Bilde str.: 70 × 50 cm bildet er ikke innrammet
Ed.: 17
Signert: ja

Avsluttes førstkommende søndag kl 21
(5 min forlengelse for hvert bud etter 20:56)

100 :slight_smile:

200 :slight_smile:

Minner om at denne avsluttes i morgen.

Og hvorfor forsvant budet til @ee2019 ?

300,-

400

500,-

600

700

Gratulerer @hsk . Send meg en PM, så avtaler vi detaljer.

Kan ikke se at jeg kan se detaljer på tidspunkter, så bare håper at det gikk riktig for seg rundt 21. Jeg var desverre utilgjengelig akkurat da.

Nøyaktig tidspunkt ser du ved å trykke på tidspunktet i høyre hjørne innlegget, så her spørs det om ikke siste mann var litt sent ut. :worried:

I så tilfelle er han vel ikke det. I budet til ags er det logget 20:56, som betyr fem minutter forlengelse fra 21.00. Budet til hsk er logget 21:04. Eller er det andre måter den fem minutters regelen blir tolket?

Aner ikke,trodde det var 5 min utvidelse fra siste bud.

1 Like

Alternativet blir en evighetsauksjon, skulle det legges til 5 minutt etter kl. 21 for hvert bud etter 2056. I dette tilfelle ville det være 9 minutt. “Sniper protection” er til for å gi forrige budgiver en sjans å forsvare/legge inn nytt bud, ikke generelt forlegelse av auksjonen. Min tolkning, for hva den er verdt, er auksjon slutt 2101 men jeg ser det er rom for andre tolkninger i dette tilfelle :thinking:

Ja må være enig i det. Mest fornuftige tolkningen vil være fem minutter etter siste bud. Må slutte å svare på tråder før dagens første kaffekopp :wink: I så tilfelle blir avslutningen 21:01 og @ags. Gratulerer. Beklager @hsk. @ags sender du meg en PM, så avtaler vi detaljer?

Jeg tolket det som 21:05.

Men samme for meg :smiling_face:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.