Streetart-utstillingen "Verneverdig Vandalisme" i Bergen

fikk ikke til å ta turen. Noen som tok litt bilder de vil poste?

Det kommer bilder fra utstillingen etter hvert. Må bare få tilbake kameraet fra kamerakvinnen!

Flott utstilling i fine lokaler. Gratulerer med resultatet. Anne Angelshaug var et positivt nytt bekjentskap. Håper vi får se mer til henne. Ellers var Psychosocial-lerretet et av mange høydepunkt. Lykke til med fortsettelsen. Jeg kommer innom igjen:-)

1 Like

Bilder fra åpningen finner der på Facebook:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156050103435374&set=pcb.1019450351421016&type=1&theater

Gratulerer med å realisere drømmeprosjektet og dette ser veldig lovende ut! Gategalleriet gir Bergen en frisk pust innen street art med å fremme nye og etablerte kunstnere. Til lykke med utstillingen og synd at du valg feil by… Hadde passet bedre i Oslo :wink:

Takk for det. Åpningen har gått veldig greit!

Hemmeligheter er gøy.
Er “Verneverdig vandalisme” en kontinuerlig utstilling med påfyll eller blir det ny utstilling?

Det vil være en kontinuerlig rullering med nye verk fra kjente og ukjente kunstnere. Vi vil framover la mindre etablerte artister få prøve seg og vist seg fram. Det vil også være noen mindre utstillinger i utstillingen, blant annet en foto-utstilling og en duo-utstilling. Temaet street art er viktigere enn hver enkelt kunstner i seg selv og det reflekteres i bredden på artistene.

  1. oktober kommer over 20 nye verk av norske gatekunstnere til utstillingen Verneverdig Vandalisme.

Utstillingen holdes i Gategalleriet og viser et bredt spekter av norske gatekunstnere. Nå blir utstillingen fornyet med verk av AFK, Skurktur, Joy, Sinnsykshit, Skurk, Anne Angelshaug, Newton, Canevil og flere.

Har du enda ikke fått med deg denne utstillingen har du nå sjansen igjen med enda flere verk utstilt.

Det blir vernissage 10. oktober kl. 19:00 til kl. 21:00. Forvent det vanlige. Gratis øl, god stemning og fantastiske bilder.

Meld deg på utstillingen her:

Velkommen!

Blir det nye verk av Skurktur eller salg av tidligere verk?

og kommer det en preview?

Om du ønsker å promotere og selge kunst fra relativt ukjente artister, så kan det være en fordel å gi en kort introduksjon om kunstnerne. For min egen del, så slipper jeg å google meg fram til hvem/hva/hvor. Lykke til med ‘andakten’ og gleder meg til previewen :blush:

Fra Skurktur blir det eksisterende verk. Et hint finner du i banneren.

Jeg har det selv, men liker det veldig godt og håpte på noe nytt og spennende fra dem :slight_smile:

Det kommer preview når alt er klart. Jeg ser poenget ditt med introduksjon, det hadde vært mer aktuelt om det var færre artister representert. Nå er de fleste heller ikke direkte ukjente.

Preview sheet for dagens vernissage finner du her:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/Galleri/preview%20sheet%20andre%20akt.pdf

4 Likes

Mye kult! Lykke til.

Velddig bra @azidops. Gratulerer. Anbefaller alle som har mulighet til å ta en tur innom.

1 Like

Bilder? :slight_smile:

1 Like

Bilder kan sees på Gatekunst’s Facebookside:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1033127643419804.1073742112.214563508609559&type=3

2 Likes