Syrefrie mapper -

Syrefrie mapper
Noen som veit hvor en kan få kjøpt disse?
I tillegg tenker jeg på at de kan oppbevares i en sånn portefolio mappe som kan ta endel lommer

Hvor mange trenger du? Og størrelse? Azidops tror jeg kan hjelpe deg om du trenger mange :wink:

Størrelse, da spør jeg om hjelp
Store nok til å ta CH fight Club, Sandra C, Martin W osv
Tenkte på 10 stk. Kan vel bruke begge sider ?

Er ganske ny i urban felter :mask:

Kontakt gategalleriet (@azidops ). Han selger både over disk fra galleriet i Bergen og sender pakker på 15 stk. direkte fra produsent. Mottok selv for noen uker siden en pakke derfra. Kan virkelig anbefale dette og tror flertallet her inne bruker disse. Så om du trenger 10 er det nok alltid noen her inne i nærheten som også trenger. Disse finnes i flere størrelser og det er plass til to print.

Takker Lars og Hamrefranz

Hei. Hvor bor du? Tenkte å bestille en ny runde med mapper så vi kunne slått oss sammen :slight_smile:

Hva koster de? Skulle hatt noen få selv.

Hvor bor du?

Trenger også noen, bor i Oslo.

Pris?

Jeg bor i Oslo
Se mld fra azidops:

Nydelig, takk!

Bor i Bergen. Skal østover 22.des om de kan fraktes pakket på et vis.

1 Like

Til info har jeg planer om å bestille inn 81 x 107 mapper til galleriet i løpet av januar. Er det noen som ønsker å bestille en pakke kan jeg hive det med i bestillingen for rimeligere frakt. Er det noen som vil ha enkeltmapper kan det kjøpes hos Gategalleriet i januar. Er dessverre tom nå.

Sendte deg en melding i sted, men ser nå listen postet over.

Er det mulig å få bestilt følgende med frakt til Oslo/ Fredrikstad?
-3stk 101x127
-3stk 110x152

Funker disse?

1 Like

Kan jo hende at Torso i Oslo har noe?

https://www.torso.no/

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.