Jeg er på utkikk etter en tegningsskuffe i A0 størrelse, hvis noen har til salgs eller vet hvor man får kjøpt slike til en fornuftig pris, gi gjerne beskjed 
På forhånd takk!
Jeg er på utkikk etter en tegningsskuffe i A0 størrelse, hvis noen har til salgs eller vet hvor man får kjøpt slike til en fornuftig pris, gi gjerne beskjed 
På forhånd takk!
Så ut som at disse ikke er så ille priset
http://www.gerdmans.no/no/tegningsskap-7
Så på disse, men prisene er uten moms. Ben og topplate kommer også i tillegg. Hadde håpet å finne noe til 4-5.000
Hvordan er tegningskap vs syrefrie mapper? Bør man ha en banksy i syrefri mappe i et tegneskap? Legger man trykkene oppå hverandre i tegneskapet eller bør man ha skillepapir om man har en rammekø som begynner å bli eldre enn 5 år?
Har trykkene mine i syrefrie mapper nå, men nå som det begynner å bli fullt tenkte jeg å investere i tegningsskuffe
Litt kjekkere å ha noe skikkelig og oppbevare samlingen i
Så lenge den står i et temperert rom holder det nok lenge med silkepapir mellom trykkene.
Men dette vet kanskje noen som har erfaring med det mer om?
Jeg har benyttet tegningsbord i jobbsammenheng, men med tegninger og derfor uten plastmapper eller skillepapir.
Helt genialt til sitt formål, men tar mye plass.
Jeg har oppbevart over 100 år gamle tegninger i tegningsbord uten problemer og jeg tror så lenge luftfuktighet er OK (og det er skjermet for lys) så skal det oppbevares ganske lenge før det er behov for noe mer.
Jeg har sett flere gallerier oppbevare trykk og prints i disse uten plastmapper eller skillepapir.
Har sendt disse mail ang A0 i hvit farge, håper de kan skaffe det 
tror de skal klare det
lykke til !
Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.