Tips/råd - vanskelig/manglende dialog med kunstner

Heisann,

Jeg kjøpte 1 x 24 hr Art club fra Imbue 29.01
Fikk shipment order 25 Februar

Jeg har fortsatt ikke mottatt pakken.
Har prøvd å kontakte Imbue på mail, nettside og instagram.
Fikk svar på Instagram etter å ha “plaget” han litt - den 7 mai fikk jeg svar om å sende han ordrenummer og at han ville sjekke opp.
Dette ble sendt umiddelbart.
Har fortsatt ikke hørt noe mer.

Hva kan jeg gjøre ?

Er ikke snakk om kjempemye penger så bryr meg ikke så mye om det, men har kjempelyst på printet.

2 Likes

Prøv denne oppskriften:

Please use this link to add a ‘Special Request’ to your cart and complete the checkout process. Please add a note to the order with the nature of your request and I’ll get a replacement sent out.

Special Request – Imbue

1 Like

Takk for du deler slik info. Dette er nyttig og bra info for medlemmene her å vite :slight_smile:
Slike poster trenger vi gjerne flere av, mtp gode / dårlige erfaringer med seriøse og useriøse aktører.

3 Likes

Liten oppdatering på denne.
Jeg følgte rådet til vidaraldida - tok en special request checkout hvor jeg la med ordrenummer på den savnede pakken.

Dette ble gjort 13.07 - fortsatt ikke sendt erstatning eller hørt noe som helst fra kunstneren.
Så det virker rett og slett som det blir vanskelig å få tak i det printet (jeg har betalt for).
Veldig synd.

Siste oppdatering.
Fikk full refund på denne i dag etter å ha purret igjen.

Greit å få avslutta saken men kjedelig å ikke få printet.

Kommer nok til å tenke meg om flere ganger før jeg eventult kjøper mer fra Imbue.

4 Likes

Jeg kjøpte også dette printet, og fikk det tilsendt - er villig til å la det gå for kost om det er interessant.

3 Likes