Tips til innramming av MW - Behind the curtains landscape edition

Heisann,

Jeg har fått tak i trykket MW - Behind the curtains landscape edition og trenger til tips til innramming.

Ønsker en klassisk gullramme. I utgangspunktet vil jeg at trykket skal gå helt ut i kantene, men siden dette ikke er mulig trenger jeg tips av dere. Er litt redd for at hvit passepartout kommer til å se rart ut? Noen som har noen erfaringer/bilder å dele?

Fra utstillingen til GP i Berlin.

1 Like

Men dette er en custom made ramme? Ser ikke ut som den har passepartout? Fikk beskjed hos rammemaker at en sånn ramme må skjæres ut og blir veldig dyrt.

Du kan få rammemaker til å legge inn en liten hvit avstandslist helt ute i kanten, da vil du kunne legge printet helt ut til rammen uten bruk av passepartout :slight_smile:

1 Like

Ta kontakt med Steve, han kan sikkert hjelpe deg med listene, så tar du resten av innrammingen (pasp, glass osv) i Norge😊

https://www.instagram.com/framedbyframie

1 Like

Ta kontakt med galleri bi-z i Kristiansand og oppgi målet på printet. De har en italiensk leverandør som leverer denne type rammer. Koster ikke noe mer enn vanlige rammer men tror de er på faste mål men mye å velge mellom. Ang bildet over er disse fra en engelsk leverandør levert på mål :slight_smile: du kan forsøke å kontakte framedbyframie for en pris :slight_smile:

1 Like

Takk for tips!

Sender han en melding og hører :slight_smile: