Transport Europa og Norge

Hei alle sammen

Ser at flere her inne trenger å få kjørt ting rundt i Norge og Europa. Jeg bruker en som heter Øystein til å kjøre verk rundt for meg. Dere trenger egen forsikring på det, men han kjører rimelig rundt i Norge og Europa, og det trenger bare soft pakkes (bobleplast). Jeg skal oppdatere denne tråden så ofte jeg kan når han har turer.

I første omgang nå er det en tur til London 1. mars som står for tur, men han kjører rundt hele tiden. Ta kontakt for å melde turer.

Øystein
906 25 542

9 Likes

Jeg skulle gjerne kjørt noe til Stockholm. Noen flere som trenger å få kjørt noe den veien? Jo flere som kjører på samme bil, jo billigere blir det.

Bra initiativ.

Bruker selv samme fyren, å har aldri hatt problemer med han :slight_smile: Men har aldri blitt fortalt at jeg må ha egen forsikring? Tegner du da en forsikring hver gang du frakter noe med han @Gard?

Jeg har transport forsikring, så jeg tenker ikke på det. Men dette gjelder egentlig all transport, hvis det skulle skje noe er det greit å ha en forsikring.

Men det er vel en forsikring du har gjennom galleriet og ikke privat? Høres ut som “overkill” å ha en slik forsikring privat…

Sender man kostbare ting bør det forsikres uavhengig av hva det er. Transportbyrå har som regel bare lommerusk inkludert i sine vilkår. Har tegnet egen forsikring de ganger jeg har shippet noe som vil være for kjipt å ryke på en smell på

Ser ut som at det går en bil fra Oslo til Bergen nå snart, en skal til Wien og jeg ser fortsatt etter noen som skal mot Stockholm?

Bergen-Oslo? Noen som skal over fjellet snart?

Skal Oslo - Bergen - Oslo denne helgen. Oslo - Hardanger på fredag, Kommer til Bergen på Lørdag, tar så turen innom Hardanger, før jeg reiser til Eidsvoll på Søndag.

Inviterer til kaffe og Argus på lørdag!

Må ha med meg litt kaffekos!

Liten update på min forespørsel: Takk til @GalleriSundgaarden som var utelukkende positiv til å ta med seg et ganske stort innrammet trykk fra Bergen i sin bil, og leverte det knirkefritt til meg i Oslo. Veldig hyggelig! :slight_smile:

4 Likes

En sann fornøyelse :slight_smile: Blir flere turer mellom Oslo og Bergen. Er skap-Bergenser.

5 Likes

Er det noen som skal kjøre mellom Bergen og Oslo i nærmeste fremtid og kan ta med et bilde?

Noen som skal Bergen - Oslo og kan frakte et bilde mot betaling?

1 Like

Henger meg på denne og søker tilsvarende.

1 Like

Hvor lett er det å få med seg mange bilder på et stappfullt påsketog?

1 Like

For de som ikke er klar over denne siden så Nimber en meget greit løsning når det gjelder transport. https://www.nimber.com/

Genialt @ZeN. Takk for tips!