Transport Oslo - Stavanger

Jeg vet om Nimber, men hvis det er noen som skal kjøre fra Oslo til Stavanger eller Bergen i løpet av den neste måneden er det enda bedre og sikrere. Det som skal transporteres er flatt og firkantet og er 1x1 mtr.

Hørt med Øystein (906 25 542) som er mye brukt av forummedlemmer her. Han driver fraktselskap og kjører mellom Bergen/Oslo støtt og stadig, og har som regel plass til litt ekstra kunst i bilen?

2 Likes

Takk. Da ringer jeg Øystein :blush:

Sist gang Øystein hentet bilder hos meg var bilen full kun av kunst. Han tar også ekstra vare på papirkunst i forhold til temperaturforandringer osv. Anbefales!

Hva tar Øystein for frakten da? La oss si en middels stort trykk (80 x 80 x 5 cm hele esken totalt) som er godt innpakket i en flat pappeske fra Bergen til Oslo (80 x 80 x 5 cm hele esken totalt) ? Og forsikrer han kunsten eller må du forsikre den selv?

Husker ikke i farten, send han en sms og hør.

Billigere og mye tryggere enn min erfaring med Posten og PostNord. Med Øystein blir verkene transportert sikkert dør til dør. Unngår div. terminaler og annet som har en tendens til å knuse/ødelegge kunst på alle mulige måter…

2 Likes