Valg av kunst

Hei

Jeg og samboer har akkurat feiret dobbel 30års dag å ønsket oss birag til kunst, står derfor over noen vanskelig valg som jeg håpet noen kunne rådføre meg på.

Jeg er hovedsakelig glad i Gatekunst men liker også godt Puswagner

Fikk ca 13 000 i kontanter med fikk også 3000 i gavekort på Fineart og sitter derfor mellom disse valgene.
Finner ikke noe gatekunst jeg ønsker på Fineart.

  1. Kjøpe Rosita av Pushwagner til 8000kr og spare resten til annet kunstkjøp
    Pushwagner - Rosita, kunst til salgs i nettgalleriet

  2. Kjøper Escalator av pushwagner for hele summen.
    Pushwagner - Escalator, kunst til salgs i nettgalleriet

Om det ikke haster å bruke gavekortene, så finner du en del Pushwagner på finn.no i din prisklasse. Mye under galleripris, og mye som du sikkert og kan prute ned noen lapper.

Jeg hadde hvertfall styrt unna Rosita.

2 Likes

Men når alt kommer til alt så er det din vegg, og det er du som skal like det som henger der. Liker du Rosita-motivet? Kjøp det og klask det på veggen. :sunglasses:

2 Likes

Kjøp noe du liker på Finn eller ett annet sted, bruk gavekortet på Fineart til innramming :+1:t2:
Ikke kjøp noe fordi du føler du “må”…
lykke til :slight_smile:

5 Likes

Hei

Takk for tilbakemeld, det å bruke gavekortet på innramming har jeg ikke tenkt på, det kan være et bra alternativ.

Om jeg velger Pushwagner vurdere jeg hvit ramme, det er få bilder av han med hvit ramme, tror det kan gjøre bilde kulere å da ikke velge den samme ramma som de fleste velger til hans bilder fordi det er standard ramma.
Noen tanker rundt dette?

Et annet alternativ. Dere selger gavekortet for å “frigjøre” pengene til kjøp av annen kunst på f.eks Finn eller andre steder. Vet ikke om det er lett å få solgt, men med noe redusert pris er det jo mulig en eller annen luring er interessert i å kjøpe det.

Anbefaler deg å kjøpe trykk på finn, forsøk å plukke opp noe fra rundt år 2000-skiftet og bruk gavekortet på innramming som noen har nevnt her.

Innramming varierer fra person til person, jeg liker innrammingen min med hvit ramme og passepartout.

Du kan også lese denne tråden før du kjøper: Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart) - #243 by rooni1978

1 Like