Var innom nuart i Stavanger på hand luggage

Shit for en netur :frowning: var innom men ble skula på og sett rart på . Ja ja hadde litt cash i lomma og plass håndbagasjen :/(

Av hvem da?

Hvorfor nedtur?

Nå var ikke jeg på utstillingen i går, men jeg har jobbet med kunstnerene og galleriet hele uken… Synd om du føler det slik, for det er en fantastisk gjeng som er her i år :slight_smile:

Om du enda er i Stavanger, så kan jeg anbefale at du tar deg en runde rundt Stavanger Øst(Tou Scene) for å se på alt som foregår :slight_smile:

1 Like

Hvorfor?

Åpningsinnlegget minner meg om den personen vi alle er venn av på Facebook som sjekker inn på et legesenter. Flere personer legger inn en trist emojii, og kommentarfeltet under innlegget vokser seg stort med kommentarer som “går det bra?” eller “hva har skjedd?”

Hovedpersonen selv ignorerer selvfølgelig alle tilbakemeldinger. I beste fall blir det slengt ut “jeg kan ikke snakke om det nå”. Arh, drama as. Kjenner jeg må starte helgen med å se Mean Girls, tror jeg.

20 Likes

#frankvidarmåsvare

1 Like

Var innom Nuart selv litt tidligere i sommer,men da var nå hun som var der veldig hyggelig. Ikke akkurat den mest pratsomme,men smilende og blid. :+1::+1:så var det sagt. Men hva er det de har på veggene der nå da, prøvde å finne noen bilder ,men ingen hell.

Det kan jo være at han er på tur med håndbagasjen sin og er opptatt.

8 Likes

Far min døde plutselig så jeg har prioritert tiden på annet siden fredag. lykke til med Nuart videre uansett.

Det var trist å høre Frank, kondolerer så mye

Kondolerer.