Må være plugget i
Jeg kjenner inne til klokka, men jeg likte designet. Syntes bare litt info er på sin plass om mann vurderer salg.
Den var en fra et Kickstarter prosjekt for noen år siden, de som var i ordinær salg kostet ca 800$ - mener de er i produksjon nå. Ett av alle prosjekter som fikk en vanskelig start med lansering i corona-tiden. Legger ved en lenke til prosjektet, så kan du lese om klokken - siden “mulig selger” ikke la ved noe.
Liket designet jeg med.
https://www.kickstarter.com/projects/flyte/story-the-levitating-timepiece
Vil nok dessverre tro verdien er relativt lav, selv om du betalte $800? Klokker generelt faller ganske kraftig i pris når man går ut av butikken (30-50%) utenom noen få merker, men disse lager ikke veggur. Veggur er jo ikke akkurat noe mer «populær».
Vil tro verdien ligger en plass mellom 2-3000,-
Ble en feil i hastverkskrivningen min, skal være : mener de ikke er i produksjon nå.
Er enig i @Snowflake verdivurdering 2-3000,-.
1/3 av nypris på et relativt nytt design objekt er vanlig uten noen opparbeidet samler krets.
Såpass ja
Takk for vurderinger, hadde selv håpt den lå rundt utsalgsprisen så da hadde eg enda mindre peiling enn eg trodde
Men da blir det nok til at vi prøver å finne en plass til den i loftstuen eller noe
Nærmere Nypris blir nok vanskelig for denne.
Du kan prøve å legge den ut på «klokkeriet» Facebook på auksjon. Nesten 100k medlem. Er nok den enkleste måten å få
Markedsverdi