Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Ja, det er mer enn “creases”

Har budene stoppet opp? Stille før stormen?

Vil nok tro det har stabilisert seg litt før søndagens rush😉

1 Like

Det gleder meg at de som gir bud på bildene har satt seg inn i ideologien som skolen drives etter, og ikke er ute etter rask gevinst.

1 Like

Det er ofte slik, auksjonene går i rykk og napp. Kommer nesten bestandig et rush mot slutten.

Da var det gjort. Gratulerer med flott auksjon og lykke til med pakking og sending.

Gjort å gjort… Er da enda 2 timer igjen av auksjonen :slight_smile:

4 Likes

Fikk epost på epost fra Ebay om at objektene jeg var ute etter var solgt… Må innrømme at jeg ikke har vært inne å dobbelsjekke. Men men anyway ser ut til at det blir en pent slant i år også.

Joda, siste verk avsluttes om rett under 2 timer. Men ja, går veldig bra :slight_smile: Veldig spent på hva det hele ender på! Oppdatering kommer :slight_smile:

4 Likes

Takk til alle som var med på dette :slight_smile: Resultatet ble veldig bra, vi slo også fjoråret med knappe 9.000kr. Totalt endte vi på 413.000 NOK :smiley:

34 Likes

Fantastisk!
Flott initiativ og bidrag fra både deg og kunstnerene - dette står det respekt av! :smiley:

1 Like

bra tiltak, håper det blir mange lykkelige eiere der ute!

1 Like

Ble ebay kveld det her.

Veldig bra tiltak!
Noterer meg at Whatsonverk (med kollaboratører) sto for over halvparten av beløpet.
Forbilledlig angivning av tilstand på verkene.

Summene for enkeltverkene for de som er nysgjerrige (hvis link funker):
https://www.ebay.com/sch/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=&LH_Complete=1&LH_Sold=1&_ssn=ecom0yoauction&_sop=16

2 Likes

Gratulerer med nok et strålende resultat!
Imponert over hva du og Martin har fått til her og ikke minst kjekt å se at summene blir høyere for hvert år :slight_smile:

1 Like

Gratulerer, nå blir det mange glade og flinke barn :slight_smile:

1 Like

Gratulere :relaxed:

1 Like

Veldig bra jobbet F! :raised_hands:t4:
Jeg har ikke helt fått det med meg, men antar eBay har gitt avkall på sin kommisjon?

1 Like

Ja, Ebay tar ingen % denne gang, men ser jeg blir trekt litt for bruk av paypal :frowning: Men sånn er det, de leker ikke butikk…

Takk for fine ord folkens :slight_smile:

Jeg er for tiden stuck i nordsjøen, men kan se ut som om jeg kommer meg hjem i morgen. Vil da starte prosessen med å få sendt ut alt :smiley:

12 Likes

Hei folkens.

Jeg har ikke vært like flik dette året å poste her inne ang auksjonen jeg og Martin Whatson holder årlig for Eco Moyo Education Center i Kenya.

For dere som er interessert så anbefaler jeg og følge oss i sosiale medier og melde dere på nyhetsbrevet for å få beskjed når dette starter :slight_smile:

Facebook

Instagram

Nyhetsbrev

Takk for støtten vi har fått så langt fra mange medlemmer her inne :raised_hands:

Er det noen spørsmål så er det bare å ta dem i denne tråden, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

15 Likes

Når braker det løs?