Veldedighetsauksjonen - takk!

Jeg vil med dette rette en stor takk til @Kunstveggen og dem som har bidratt til, og i, Veldedighetsauksjonen. Jeg kom tilfeldigvis over forumet, og ble straks nysgjerrig. Ekstra morsomt da å vinne en auksjon, og samtidig kunne bidra til Flyktninghjelpens arbeid! Tusen takk også til giveren av Martin Whatsons Angel. Verket kom seg vel frem til meg i dag, i utmerket stand. All bobleplasten vil dessuten være kjærkommen i det kommende flyttelasset :wink: Jeg er strålende fornøyd :smiley:

Spørs om det ikke blir flere kunstverk på meg fremover… :heart_eyes:

9 Likes

Gratulerer med et flott trykk og en fantastisk innramming!

Tusen takk! Ja, jeg synes hele pakken en toppers! :smiley: