Noen som vet hva denne går for om dagen?
Har en jeg vurderer å selge
Takker for svar
Noen som vet hva denne går for om dagen?
Har en jeg vurderer å selge
Takker for svar
Shrink ligger jo ute på finn.no for 50.000, så denne er vel verdt 60-70k da. 
Mener at det sto at selger hadde fått bud på 29.000 sist det lå en PP ute på finn.no.
Om det faktisk stemmer er jo en helt annen sak …
For 60K kan jeg legge ved en Teddy😂
25 000,- tror jeg er en riktig pris i dag for prison painter. Jeg har forsøkt å kjøpt den i lengre tid uten hell.
20-25k ca. Solgte mitt for 24k for ca 4 mnd siden med AR glass innramming. Var en A/P. Lå ute til salgs noen uker.
Btw. Vanskelig å få tak i. Tror jeg letet i 6 mnd før jeg fikk kjøpt mitt.
Dolk sitt beste uten tvil i mine øyne!!! Får du er tilbud, ikke tvil på å slå til. Du vil angre.
Har en jeg vurderer å la gå. Grunnet annet kjøp. Men sitter langt inne😀
Kjøpte min AP versjon for 25k uinnrammet for noen mnd siden. Enig med Elo, får man tak i en så kjøp den om du vil ha den, kommer ikke ofte for salg. Lykke til jumbo
Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.