Victor Ash - størrelse på Astronauten

Nylig kjøpt dette fantastiske verket av Victor Ash og skal ramme det inn hos rammemaker bare for å finne ut at det trykket jeg trodde var 70x100cm viser seg å være hele 97x142cm. Kjøpt fra motherdrucker så stoler på at det er ekte, men noen som har vært borti noe lignende?

Han har vel gitt det ut to eller tre ganger i ulike formater så er antagelig bare det :slight_smile:

Lol. Da har du nok fått fra orginalopplaget. Og ikke spinoffen som du trodde du kjøpte.
Vet ikke hva du betalte. Men be happy😀

Kostet 180€ og de var hyggelig nok til å sette prisen lavt nok til å slippe unna toll/mva også :slight_smile: Høres strøkent ut. Må sjekke opplaget på printet for det var vel forskjell i opplag på de to utgivelsene og om jeg husker riktig.

Enten har du fått fra hovedopplaget på 90 eks, evt en AP.

Er du uheldig har du kjøpt et foto tatt av veggen. Vet de har tilbudt det til andre for ca samme pris.

Hmm… Tror jeg må sjekke med dem. Er nummerert og signert med opplag på 200x så ikke førsteopplaget men altså for stort til å være second edition også… Målte det selv også nå og må ha vært en misforståelse med rammemaker. Trykket er 81x125 (men fortsatt større enn 2ed). Tror heller ikke det er bilde.

Høres snodig ut ja