Whatson - angel invitasjonskort

Hei. Noen som har en formening på hva dette kan være verdt.

Dette er et invitasjonskort til en utstilling som han hadde i London.

Edition 25.

Handfinished

Rammet inn hos popop i Oslo. AR glass

Vet ikke hva den er verd. Vet at han gjorde samme på baksiden av flere av coa ene til angel, så er litt skeptisk på ed size. Men den så utrolig bra ut med 4x passb i ar ramme :wink: du må gjerne sende meg en pm med prisforslag hvis du skal selge :slight_smile:

100-200 kr. Ubetydelig memorabilia av typen “Whatson drakk av dette glasset en gang han var på besøk”. Invitasjonen er ment som en morsom liten sak i forbindelse med en utstilling og er ikke ment som et samleobjekt. Markedet bestemmer som alltid pris, men jeg tror man skal ha en edruelig forventning til hva slike ting er verdt.

5 Likes

Jeg har ikke så mye å si på verdi, men det første jeg tenkte når jeg så på bildet over var “rammen setter nok verdien på det der”

Flott innramming, sikkert ikke så billig?

Jeg ser at vanlig trykk har sunket i verdi til rundt 4500 nå, i fht omsatte priser.

I mine øyne er dette et av de peneste verkene til MW, for ordens skyld så har jeg en blå versjon på veggen.

En liten engel.

Kavring

1 Like

Vurderer å selge min. Kom med bud på pm. Holder til i Drammen, men denne kan sikkert også sendes.