Whatson hos GP - 12 timers open edition

Avhenger av kunstneren. Når det gjelder MW o.l. er det viktig at det er nummerert og signert, dersom det ikke har det har det liten verdi for min del. Det er litt annerledes å eie trykk som det finnes 250 av vs 25.000…

Ellers er jeg fan av MW, men dette har jeg sett fra han flere ganger tidligere i ulike variasjoner.

3 Likes

Blir litt det samme som mini-printene, som heller ikke er signert. Kun stemplet av GP og MW.

De er jo forholdsvis populære…
Men en fin mulighet til de som ønsker seg MW til rimelig penge :slight_smile:

Edit: Mini-printene er signert, jeg husket feil :slight_smile:

3 Likes

Miniprintene er vel nummererte? Har et mini Eternal Reflection som er nummerert av 100 eks.

3 Likes

@AW1979

Du har helt rett, jeg husker feil :slight_smile:
Jeg redigerer innlegget nå.

Syns fortsatt det er en fin mulighet for folk som ønsker seg en Whatson.
Men også helt enig i «melkingen».

3 Likes

Enig med flere her. Lite format. Alt for dyrt verkene er både usignert og ikke nummerert. Dette blir et massivt opplag som igjen utløser et påslag på 25% når den skal over dammen.

Meeeeeeeeeen jeg bestilte begge verkene likevel! :joy: :sweat_smile:

20 Likes

Altså, når disse scope postkortene går for hundrevis av $ så er jo dette kupp i forhold.

Prisen er litt stiv ja, men usignerte (dog nummererte) minis går for $700+…

Hoarderen i meg takker uansett ikke nei til slikt :grinning_face_with_smiling_eyes: +2 her og :joy:

7 Likes

+2.

1 Like

Syntes dette var en fin greie før jul. Mange som aldri får tak i noe på raffle osv. Personlige kjøpte jeg for å ha noe å bytte med senere. Blir nok en ordre til en venn også som aldri får tak i. Motivene var helt ok.

1 Like

Kjekt med et annerledes format. Har en del vegger dette passer fint på grunnet størrelsen.

4 Likes

Alle klager, men alle kjøper :joy:

23 Likes

Dem har ihvertfall fått inn over 2500 ordre på dem første 9 timene. Regner med fleste er Whatson med bestilling av begge.

4 Likes

To buy or not to buy…

Jeg likte stigen og kjøpte en.
:wink:

6 Likes

Blir poppis om ett til to år de derre :slight_smile:

5 Likes

Skal vi ha tippekonkuranse på hvor mange som ligger samtidig for salg på finn den 22.2.22 kl 22:22?

Det gjelder begge trykkene :slightly_smiling_face:

Lykke til og god jul :christmas_tree:

  • 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • 10-14
  • 15-19
  • 20+

0 stemmegivere

4 Likes

Årets hykler 2021, gjelder sikkert tidligere år også.

1 Like


1 Like

Er det noen endring i momsreglene?

Full mva på disse to. Ikke i nærheten av noe fritak :slight_smile:

2 Likes

La begge i handlekurven, ble oppmerksom på at de ikke var signert. Kjøpte ikke.

Signert er helt klart viktig for meg når det er en pris på 195£ pluss alt ekstra.

4 Likes