Whatson Tucan

Jeg kjøpte Whatson Tucan her om dagen. Har allerede fått den på veggen i stua, og er veldig fornøyd! : ) Betalte 9500 kr (+ 5%) inkl. fin sort ramme, dessverre med vanlig glass, ikke kunstglass/UV70. Nr. 6 av 165, fin versjon. Betalte jeg for mye? Selger mente at de ti laveste nummerne er litt annerledes i fargen enn de resterende, stemmer det? Bør jeg bytte glasset? (Bildet henger nær et stort vindu, men det er nordvendt, og det vil aldri komme direkte sollys på bildet.) Takknemlig for innspill! : )

Når det gjelder lavt nummer på trykket er nok dette forbeholdt til veldig spesielt interesserte, de andre spørsmålene dine får noen andre svare på.

Uansett, grattis med nytt kjøp! Det viktigste er at du liker det og er fornøyd.

Tror 9500 inkl ramme selv uten uv er en helt grei pris. Ikke billig men heller ikke dyrt.

Takk for svar! Enig, det viktigste er at jeg er fornøyd! ; ) Noen som vet om jeg risikerer noe ved ikke å bytte glasset? Det koster jo pæng…

Ved bytte av glass hos rammemaker skal det ikke være noe risiko,så fremst det bare er glasset som byttes.

Men kan jeg la være å bytte til kunstglass? Eller er det større fare for at trykket blir falmet eller noe da?

Gratulerer med flott trykk.
Største risken med “vanlig glass” er bleking over tid. Ikke i morgen eller neste måned men…
At den skal henge nordvendt hjelper jo mtp direkte sollys men over tid så bryr ikke UV’en seg om hvilken side du gjemmer deg på :grinning:
må bli en vurdering om DU føler det er verdt ekstra kostnaden :+1:

Takk! : )

Itillegg til å ta vare på trykket på en litt bedre måte med AR glass,så er det jo kjekt å kunne stå foran bilde å kikke på det,uten å se seg selv,solen,lamper og ALT ANNET du har i rommet. Gjenskinn er et stort problem uansett med vanlig glass.

…og en ting til…Pics or It Didn’t Happen :wink:

Hehe… Takk for tipset! (Dårlig mobilkamera…)

11 Likes

Flott trykk,men som du ser. Håpløst uten AR-glass.

Gratulere med flott bilde. :+1:
Litt misunt må jeg si. :wink:
Har selv hatt lyst på det bilde som du har.
Prisen synes jeg var bra uansett.
Jeg hadde ikke nølt med kjøpet.:smiley:
Innramming og rammer i seg selv er jo dyrt
selv om det ikke er kunstglass. Du må nok
Regne med litt utlegg dersom du bytter ut glasset.

Har samme bildet med lik ramme og glass, noe jeg synes fungerer helt greit mtp hvor det henger hos meg.