Whatson Zebra Canvas

Hei,

Jeg har et Whatson Canvas jeg skal selge, men er usikker på pris. Har hatt vanskelig for å selge Whatson tidligere, men dette kan ha med motiv å gjøre.

Bildet er 60 x 60 cm og edition av 5. Hadde satt pris på en liten pekepinne før jeg legger det på finn.

Hvis det er noen interessert der ute så holder jeg til i Stavanger :slight_smile:

1 Like

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=98270545&fks=98270545

1/5 denne også, men litt mindre.

1 Like

Lerrettet er en smule lekrere, tror jeg. Uansett er en salgspris ikke nødvendigvis retningsgivende på pris. Normalt selges 60x60 cm lerret for omkring 15,000 i dag (+/-). Dette er etter min mening litt penere enn f.eks Urban Expressionist, men ikke av de mest populære fra MW. Så spørsmålet er om du vil legge ut for et raskt salg eller ikke…

Den der er det 3 av. Nummerert 2/3.

Mitt forslag, 20 laken (siden det er 1/5 mot normalt 1/10 for 60x60 lerrettene). Jeg (vi) skulle gjerne kjøpt for den prisen, men er uten slike “frie” midler akkurat nå.

Takk for info​:+1:t2: Da prøver jeg meg på 20.000 så får vi se på responsen :wink:

1 Like

Lykke til!

Jeg mener 15k er en riktigere pris. Dette motivet finnes i flere varianter og jeg mener at det har lite eller ingen betydning om akkurat denne serien består av fem eller ti eksemplarer. UanZ lykke til med salget :+1:t2:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.